شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: رسیدگی به موقع به جرائمی که احساسات عمومی را جریحه‌دار می‌کند بسیار با اهمیت است، چون رسیدگی سریع می‌تواند به جامعه آرامش دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، همزمان با هفته قوه قضائیه، در دیدار مسئولان قضایی خراسان رضوی، با تاکید بر ضرورت اجرای دقیق عدالت، گفت: گاهی برخی اقدامات یکسویه دستگاه‌ها بدون نظر گرفتن حقوق مردم منجر به تضییع حقوق عامه می‌شود، در این راستا توجه دستگاه قضائی نسبت به احقاق حقوق مردم ضروری است

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: دستگاه‌ها باید مقررات فسادزا را اصلاح و بسترهای وقوع جرم را از بین ببرند، زیرا نتیجه کارآمدی هر بخش اداری در کشور، کاهش ورود پرونده‌ها به‌نظام قضایی کشور خواهد بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: کارآفرینی که می‌خواهد یک کار سالم و بدون نقض قانون انجام دهد، باید مورد حمایت قرار گیرد، گاهی برخی از دستگاه‌ها، کارآفرینان را با مشکل مواجه می‌کنند که پیگیری و حمایت قوه قضائیه می‌تواند مؤثر واقع شود.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: رسیدگی به موقع به جرائمی که احساسات عمومی را جریحه‌دار می‌کند بسیار با اهمیت است، چون رسیدگی سریع می‌تواند به جامعه آرامش دهد، خصوصا شهرهایی مثل مشهد که در منظر همگان قرار دارد و بصورت مضاعف باید مورد تاکید قرار بگیرد.

وی به وضع بازار نیز اشاره کرد و گفت: توجه سازمان‌های نظارتی بازار نسبت به بازار و کنترل قیمت‌ها باید به گونه‌ای باشد که موجب پیشگیری از اجحاف حقوق زائران و مجاوران امام هشتم(ع) شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پایان یادآور شد: موضوع امنیت و کاهش ارتکاب جرم در مشهد به‌عنوان شهری که سالانه میزبان 30 میلیون زائر داخلی و خارجی است، اهمیت دوچندان دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha