جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید ابرهیم حسینی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان کرمانشاه:

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سازمان عقیدتی سیاسی متولی ایجاد بصیرت دینی و انقلابی و جهادی در بین کارکنان خدوم ناجاست، گفت: بصیرت دینی در بین آحاد جامعه مورد انتظار مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام سید ابرهیم حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با توجه به آیة 21سورة احزاب «لَقَدْ كَانَ لَكُمْ فِي رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِمَنْ كَانَ يَرْجُو اللَّهَ وَالْيَوْمَ الْآخِرَ وَذَكَرَ اللَّهَ كَثِيرًا»،گفت: به برکت دروس اخلاق علما  و نخبگان حوزوی در ناجا شاهد رویکرد دینی در انجام وظایف محوله هستیم.

وی در ادامه با بیان این که برای ترویج فضائل اخلاقی در بین عزیزان انتظامی برنامه های ارزشمندی را تدارک دیده ایم، گفت: حضور کارکنان ناجا به محضر نماینده ولی فقیه و اساتید اخلاق در استان در قالب نهضت تهذیب، فرصت مغتنمی برای کسب اخلاق اسلامی است.  

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان کرمانشاه با توجه به کلام گهربار امام علی(ع) که فرمودند: انسان بی بصیرت به دانش واقعی دست نخواهد یافت، گفت: نهضت روشنگری سیاسی را با دعوت از اساتید صاحب نظر کشوری برای کسب بصیرت عزیزان انتظامی در مباحث روز سیاسی در سطح استان، در حال اجرا داریم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این که سازمان عقیدتی سیاسی متولی ایجاد بصیرت دینی، انقلابی و جهادی در بین کارکنان خدوم ناجا است، گفت: بصیرت دینی در بین آحاد جامعه مورد انتظار مقام معظم رهبری است.  

این مقام مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بحث سرانگشتان که فرمودند: شما حواستان به نیروهای صفی باشد نیروهایی که در پاسگاه ها و کلانتری ها هستند...، گفت: در طول سال از وجود علماء و مبلغین خصوصا در ماه رمضان 97 برای تقویت روحیه ایمانی و اعتقادی افراد کلانتری شهرهای مرزی و پاسگاه های لب مرز بهره بردیم.

ایشان با اشاره از حضور روحانیونی که در ناجا مشغول فعالیت بوده و مورد تایید حوزة علمیه هستند، خبر داد و گفت: از وجود روحانیون و مبلغین در پلیس های تخصصی از جمله پلیس راهور، آگاهی و معاونت وظیفه عمومی، جهت اقامه نماز و کارهای فرهنگی استفاده می کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان کرمانشاه در پایان از همکاری و تعامل خوب فرماندهان انتظامی با رویکرد دینی و اعتقادی در سطح کشور خبر داد و گفت: با چنین ظرفیتی باید نیروها به گونه ای تربیت شوند که آنچه انتظار دین از انسان مسلمان و متشرع هست، محقق شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha