پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام نبوی

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور گفت: امروز دشمنان هجمه های مختلف از طریق شبکه های مجازی که به تعبیر رهبری معظم انقلاب اسلامی به عنوان قتلگاه بر اعتقادات نسل جوان در حال برنامه ریزی است که باید روحانیون و مبلغین در باره اهداف شوم آنها را در منابر بیش از پیش تبیین کنند.

بهگزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن نبوی، امروز در جمع مدیران و معاونین مدارس علمیه استان قزوین، گفت: عالم ربانی کسی است که خدا را در همه کارها در نظر داشته  و اگر مسئولی خلاف بیّن سخن می گوید، این چنین فردی عالم مردمی است نه عالم ربانی. چون این آدم برای زیر سؤال بردن جایگاه ولایت فقیه دست به هر کاری می زند.

وی ادامه داد: اگر برخی فعالیت های پژوهشی و درسی اثر بخش نیست، چون فکر و درک مفاهیم پشتوانه آن نیست، چرا که تفکر و درک مفاهیم خیلی از مسائل را حل می کند و بسیاری از ابهامات برای انسان واضح و روشن تر می شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور بیان کرد: اگر طلبه جایگاه خود را بداند در مقابل مشکلات مقاومت می کند، زود مأیوس نمی شود و برای فعالیت خود برنامه ریزی می کند تا به نتیجه مفید برسد.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی به مسئله تبلیغ در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و بیان کرد: امروز دشمنان هجمه های مختلف از طریق شبکه های مجازی که به تعبیر رهبری معظم انقلاب اسلامی به عنوان قتلگاه بر اعتقادات نسل جوان در حال برنامه ریزی است که باید روحانیون و مبلغین در باره اهداف شوم آنها را در منابر بیش از پیش تبیین کنند.

وی تصریح کرد:  هرکدام از مبلغین و مبلغات که در مدارس امین و دیگر شهرها و روستاها مشغول تبلیغ هستند، اگر ارتباط خود را با آحاد مردم و جوانان بیشتر نمایند، تاثیرگذاری بیشتری به همراه خواهد داشت.

قدردانی از مدیر حوزه استان قزوین

معون تبلیغ و امورفرهنگی حوزه های علمیه در پایان، ضمن قدردانی از فعالیت های معاونت تبلیغ حوزه علمیه قزوین گفت: خوشبختانه مدیر حوزه استان که خود نیز روحیه تبلیغ دارد توانسته به همراه حجت الاسلام فغانی در زمینه تبلیغ و ساماندهی مبلغین در مدارس امین فعالیت های ارزشمند و ماندگاری داشته اند که جای قدردانی دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha