جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان

​حوزه/ معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان گفت: استوارى و اقتدار نظام نتيجه مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری و حمايت و پشتيبانى مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان،  جلسه هماهنگی طرح همایش «میثاق» (حمایت از کالای ایرانی)، صبح امروز، با حضور جمعی از روحانیون، مسئولان و مدیرانی استانی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، محمود الله مرادی، دبیر استاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به ضرورت حمایت از کالای ایرانی، اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان وظایف بسیاری بر عهده دارد که یکی از مهمترین این وظیفه ها، خنثی کردن تبلیغات دشمنان نظامی اسلامی می باشد.

در ادامه این جلسه، غلامرضا خوش اقبال، معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان نیز ضمن تاکید سخنان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، گفت: استوارى و اقتدار نظام نتيجه مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری و حمايت و پشتيبانى مردم است.

وي گفت: خوشبختانه مقام معظم رهبری با درایتی که دارند یکایک نقشه های دشمنان را به خوبی درک و خثنی می نمایند که این برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار مهم است.

در ادامه این جلسه،، حجت الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، بیان داشت: اگر به دنبال تقویت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی هستند، فضای مجازی یکی از ابزار بسیار مفید و تاثیر گذار در اجرای این فریضه الهی است.

در ادامه این جلسه، معاون هماهنگى امور عمرانى استاندار كردستان نیز بیان داشت: امر به معروف و نهى از منكر در زمينه بهينه سازى مصرف انرژى، نياز امروز جامعه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha