پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید علی تهامی

حوزه/ حضور ۵۰ مبلغ درایام ماه رمضان در زندانهای استان قم برای بیان مسائل شرعی، مشاوره ای، قرائت قرآن و روان درمانی از جمله فعالیت های انجام گرفته از سوی اداره کل امور زندان های استان قم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام تهامی، پیش از ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه که به مناسبت به هفته گرامیداشت قوه قضاییه در اداره کل امور زندان های استان قم برگزار شد به ارائه گزارشی ازفعالیت این اداره کل پرداخت و گفت: این اداره کل در بخش های زندان، زندانبان و زندانیان فعالیت می کند؛ در مورد زندان با همه کاستی ها اقدامات بسیار خوبی شده است که از جمله آن رفع مشکلات امنیتی در بخش زندان زنان، بازسازی امور زندان ها، رفع مشکلات فیزیکی زندان، رفع مشکلات امور حرفه ای و حرفه آموزی زندان و راه اندازی اردوگاه حرفه آموزی زندان است.

مدیر کل امور زندان های استان قم افزود: برگزاری دوره های آموزشی برای زندانبانان، کارگاه حرفه آموزی برای سربازان، رفع مشکلات کانون اصلاح تربیت، رفع مشکلات رفاهی زندانبانان است.

وی عنوان کرد: از دیگر فعالیت ها، حضور 50 مبلغ درایام ماه رمضان در زندان های استان برای بیان مسائل شرعی، مشاوره ای، قرائت قرآن و روان درمانی است.

حجت الاسلام  تهامی، افزایش 3 برابری اشغال زندانیان نسبت به سال 96 به 95 به دلیل تعامل باسازمانها، نهادها و ادارات برای حضور حرفه آموزان در این ارگان ها برای اشتغال را از دیگر فعالیت ها عنوان کرد.

مدیرکل امور زندان‌های استان قم افزود: در قم جشن گلریزان آزادی زندانیان برگزار شد که در این رابطه نزدیک به یک میلیارد و 200 میلیون توسطِ خیرین پرداخت شد و رضایت شاکیان گرفته شد، امسال همین مبلغ برای آزادی زندانیان از سوی خیرین اهداء شده است.

وی عنوان کرد: شورای حل اختلاف در ستاد دیه مستقر است و اقدام به صلح و سازش و جلب رضایت از شاکیان می‌کند.

۴۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha