شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بهشتی

حوزه/ شهید بهشتی معتقد بود دانش باید همراه با بینش باشد و انسان با عمل صالح ساخته می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، زینب السادات بهشتی، پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستاد برگزاری شهدای هفتم تیر، اظهار کرد: شهید بهشتی دارای خصایص بسیار شاخصی بود که لازم است امروز تبیین شود.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه های شهید بهشتی  تلاش برای خدمت همه جانبه به مردم بود، گفت: آن شهید بزرگوار همیشه به ما و دیگران برای انجام خدمت بیشتر به مردم توصیه می کرد و براین امر اصرار داشت.

بهشتی عنوان کرد: توجه به جوانان و بکارگیری آنها در امور کشور و استفاده از نظرات ناب آنها در انجام امور از دیگر شاخصه های شهید بهشتی بود که همیشه بران پافشاری داشت و این امر باعث جذب جوانان به او شده بود.

وی با تاکید بر این که شهید بهشتی معتقد بود جوانان را باید با ورود به عرصه های کاری و تصمیم سازی تربیت کرد، ابراز کرد: رمز این که شهید بهشتی بدون وقفه برای خدمت به مردم فعالیت می کرد و هیچ امری چون شایعات، تهمت ها و ناسزاها او را خسته و مایوس نمی کرد در این بود که او همیشه کار را برای خدا می کرد.

خواهر شهید بهشتی خاطرنشان کرد: معتقدم که شاکله شخصیتی شهید بهشتی از زمان حضور در منزل پدری و بر اساس رفتار والدین ما شکل گرفت، ایجاد محیطی آرام پر از صمیمت و براساس دین و اسلام و آزاد گذاشتن جوانان برای انتخاب مسیر صحیح باعث شکل گیری شخصیت ذو ابعاد شهید بهشتی شد.

وی عنوان کرد: شهید بهشتی معتقد بود دانش باید همراه با بینش باشد و انسان با عمل صالح ساخته می شود، شهید بهشتی در امر به معروف و نهی از منکر بسیار روشنفکر بودند و همیشه با زبان محبت آمیز به این می پرداختند و از اقشار مختلف مردم با آغوش باز استقبال می کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha