پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سازمان تبلیغات اسلامی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: سازمان تبلیغات نیازهای دینی جامعه و به‌ویژه شبهات جامعه را برطرف می‌کند.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: امروز سازمان تبلیغات اسلامی یکی از نیازهای جامعه است؛ چرا که تبلیغ دین مخصوصاً در عصر کنونی بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی افزود: این سازمان با گام‌های بلندی که در مسیر تبلیغ و اطلاع‌رسانی و توسعه فرهنگ دینی جامعه برداشته، سرمایه‌ای عظیم و گران سنگ در راستای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام هدایتی با بیان اینکه سازمان تبلیغات نیازهای دینی جامعه و به‌ویژه شبهات جامعه را برطرف می‌کند، گفت: در شرایطی که دشمن با تمام قوا با نظام جمهوری اسلامی ایران وارد جنگ نرم شده است فعالین عرصه فرهنگی کشور باید خود را سربازان جبهه فرهنگی دانسته و به وظایف خود در این بخش جامه عمل بپوشانند.

وی اظهار داشت: در بیان اهمیت موضوع تبلیغ همین بس که مام خمینی(ره) در این زمینه می‌فرمایند: «مسئله تبلیغات یک امر مهمی است که می‌شود گفت که در دنیا در رأس همه امور قرار گرفته است و می‌توان گفت که دنیا بر دوش تبلیغات است... باید با تبلیغات صحیح اسلام را آن‌گونه که هست به دنیا معرفی نمایید».

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد با اشاره به وظایف سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: گسترش حقایق اسلام و معارف قرآن و اهل بیت(ع)، مقابله با تحجر، خرافه گرایی و اندیشه‌های انحرافی، تقویت مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، تأکید بر حفظ و ارتقای جایگاه مساجد، اماکن مذهبی و تشکل‌های دینی از جمله رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha