پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به اعتراض های به حق برخی از اصناف کشور، حفظ هوشیاری مردم و تدبیر مسئولان در برابر توطئه ها و فتنه های اقتصادی دشمن را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، سه شنبه شب در دیدار با جمعی از بازاریان و فعالان اقتصادی استان، نسبت به توطئه های اقتصادی دشمن هشدار داد و ابراز داشت: دشمنان و استکبار جهانی، اقتصاد نظام جمهوری اسلامی ایران را هدف گرفته اند و برای متوقف کردن آن دست به توطئه های مختلف می زند.

وی بر ضرورت تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: پیاده کردن اقتصاد مقاومتی، تنها راه نجات اقتصاد ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در طول ۱۰ سال اخیر، نقشه های پنهانی دشمن را افشا کرده و مردم و مسئولان را به آگاهی بیشتر نسبت به توطئه های دشمن دعوت کردند.

امام جمعه تبریز عنوان کرد: متاسفانه با امید بستن به قراردادهای خارجی و اجرای نیمه کاره برجام، تاکنون هیچ اقدام اقتصادی چشمگیری صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اعتراض های به حق برخی از اصناف کشور خاطرنشان کرد: مردم در این زمینه حق دارند، اما دشمن تلاش می کند با هدف ضربه زدن به نظام و انقلاب، اعتراض های صنفی را جهت دهی کند و براین اساس، بازاریان را تحریک کرده و به میدان بیاورد، اما ملت ایران بیدار هستند و پاسخ این حرکت دشمن را خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان تصریح کرد: شرایط بازار و قیمت ارز و سکه، غیرقابل قبول است و مسئولان باید به طور جدی نسبت به این مساله تدبیر کنند؛ چرا که دشمن برای ناآرام جلوه دادن بازار ارز و سکه نقشه کشیده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha