پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازدید

حوزه/ جمعی از مسئولین دفاتر عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان قزوین ضمن دیدار با مدیر حوزه استان، از مدرسه صالحیه بازدید و با طلاب و اساتید این مدرسه دیدار کردند.

بهگزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، جمعی از مسئولین دفاتر عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان، ضمن دیدار با مدیر حوزه علمیه استان قزوین، از مدرسه قدیمی  صالحیه بازدید و با طلاب و اساتید این مدرسه دیدار کردند.

در این بازدید حجت الاسلام مرتضی روحانی قوچانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای به ویژه شهدای روحانیت و طلبه مدرسه صالحیه گفت: مدرسه صالحیه یکی از مدارس قدیمی و علمی در کشور و حتی خاور میانه بوده و بسیاری از علما و فرهیختگان در این مدرسه زیسته اند و بسیاری از طلاب مدرسه در دوران دفاع مقدس نقش اثر گذاری داشته اند .

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان قزوین بیان کرد: این خطه سر سبز شهدای زیادی تحویل انقلاب داده است و رزمندگان استان قزوین در دفاع از حرم و مرزهای کشور همیشه حضور پر رنگ داشته و دارند.

وی با بیان این که کارکنان پلیس سربازان امام زمان (عج) هستند، پس باید قدردان این نعمت بوده و مواظب باشیم تا این نعمت بزرگ از ما گرفته نشود، گفت: پلیس یار و یاور مردم است و در مسیر انقلاب ایفای نقش می کند.

                               

حجت الاسلام روحانی قوچانی بیان کرد: ما نباید امیدمان را از دست بدهیم، بلکه باید یقین به استجابت دعا از سوی خدا داشته باشیم، آن وقت پیروز خواهیم شد و دشمنان اسلام نیز شکست خواهند خورد.

 رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان قزوین تصریح کرد: امنیت موجود در کشور به برکت اهل بیت(ع) و جانفشانی نیروهای خدوم نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح محقق شده است.

حجت الاسلام روحانی قوچانی عنوان کرد: نیروی انتظامی تلاش می کند تا زشتی ها، بدی ها، منکرات و بی نظمی ها را از جامعه بزداید و معروف ها، خوبی ها، قانون مداری و امنیت را در جامعه حاکم کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha