جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انعقاد تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه خواهران گلستان با کمیته امداد امام خمینی(ره)

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان گلستان گفت: تفاهم نامه همکاری مدیریت حوزه خواهران گلستان با کمیته امداد امام خمینی(ره) به امضاء نمایندگان این دو نهاد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم لیلا کابوسی با اعلام این خبر گفت: نشر و ترویج فرهنگ متعالی اسلام، بر پایه آموزه های قرآنی و سیره معصومین(علیهم السلام) و بسط، تعمیق و ترویج گفتمان دینی است.

وی افزود: یکی از سیاست های فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خواسته های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) آن است که آحاد جامعه به تقویت باور به کرامت انسانی و عزت و احساس مسئولیت اجتماعی دست یابند، آن را حفظ نموده و جهت مصون سازی خانواده های آسیب پذیر در برابر تهاجم فرهنگی دشمن و فراهم نمودن زمینه رشد ایمانی و بصیرت افزایی ولایت مدارانه آنان، اقدم شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان گلستان ادامه داد: بدون شک هم افزایی نهادهای فرهنگی-دینی همسو، از جمله حوزه های علمیه خواهران و نیز کمیته امداد امام خمینی(ره) می تواند در توسعه برنامه های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و ... در جامعه و وصول به اهداف مشترک موثر واقع شود.

کابوسی خاطرنشان کرد: به همین منظور، تفاهم نامه همکاری میان حوزه علمیه خواهران استان گلستان و کمیته امداد امام خمینی(ره)، تنظیم و به امضا رسید.

وی، هماهنگی و همکاری به منظور ایجاد و استمرار ارتباط میان مرکز و کمیته امداد در جهت اهداف مشترک را از اهداف انعقاد این تفاهم نامه دانست و اذعان نمود: این تعامل و ارتباط با بهره گیری از امکانات طرفین، استفاده از نیروی انسانی کارآمد و مجرب و انتقال دانش و تجربه می تواند زمینه های دستیابی به آن اهداف مقدس را فراهم سازد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان گلستان با اعلام این که دو طرف در حوزه مسائل فرهنگی-تبلیغی، ارتباطات وفناوری اطلاعات و پژوهش اعلام آمادگی کردند، توضیح داد: در متن تفاهم نامه آمده است که از توان اجرائی-محتوایی حوزه علمیه خواهران در سراسر استان در زمینه های فوق الذکر استفاده شود.

کابوسی با بیان این که برای اجرای دوره های مختلف در مراکز فرهنگی، دوره های آموزشی،اردوهای استانی و کشوری کمیته امداد از اساتید و مدرسین حوزه استفاده خواهد شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha