پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هفتم تير

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان به مناسبت سالروز حادثه اسفبار هفتم تیرماه در اطلاعيه ای آورده است: فاجعه هفتم تیر به رغم خسارت فراوان و سهمگین و شهادت نخبگان و دلسوزان جامعه، نقش ویژه ای در تداوم انقلاب اسلامی ایفا کرده که از آن به نام انقلاب سوم یاد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، شوراي هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان به مناسبت سالروز حادثه اسفبار هفتم تیرماه سال 60 اطلاعیه ای صادر کرد.

در متن این اطلاعیه می خوانیم:

فاجعه هفتم تیر به رغم خسارت فراوان و سهمگین و شهادت نخبگان و دلسوزان جامعه، نقش ویژه ای را در تداوم انقلاب اسلامی ایفا کرده که از آن به نام انقلاب سوم یاد می شود.

دشمنان که تصور می کردند با به شهادت رساندن جمعی از مسئولان و دلسوزان نظام فضای رعب و وحشت را در جامعه حاکم کرده و پیوند مردم را با انقلاب سست می کنند بار دیگر مأیوس گشته و شاهد صفوف متحد ملت و نظام بودند.

 بدون شک این حادثه از صحنه‌های عبرت انگیزی است که حاصل دسیسه های شوم منافقین و جنایت نیروهای خارجی در برابر نظام بود که سعی در حذف تدریجی شخصیت‌های محوری و اصلی انقلاب و همچنین فراهم‌سازی شرایط برای استقرار رژیمی وابسته به شیطان بزرگ در ایران را داشت.

گرچه این حادثه تلخ منجر به شهادت شهید بهشتی از شخصیت های محوری انقلاب و هفتاد و دو تن از یاران صدیق حضرت امام خمینی(ره) شد، اما تاثیری شگرف در تقویت روحیه ایستادگی و وحدت همه جانبه ملت مبارز ایران بر جای نهاد و امروز در چهلمین سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به برکت خون پاک همان شهیدان والامقام شاهد تنومند شدن شاخه های درخت انقلاب و تاثیرگذاری مثبت آن در سطح منطقه و جهان هستیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان از مردم انقلابی استان دعوت می کند تا با حضور در مراسم هفته ی «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران با وفایش، ضمن تجدید عهد با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) بار دیگر در جهت تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حرکت کرده و همچون گذشته راه را برای نفوذ بیگانگان و دشمنان ملت که سعی در خدشه دار نمودن امنیت و استقلال کشور را دارند سد کنند.

براساس این گزارش، این مراسم روز پنجشنبه هفتم تیرماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مسجد جامع شهر سنندج برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha