جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دارالقرآن علامه طباطبایی

حوزه/ مراسم اختتامیه طرح "اعزام مفسران قرآن در ماه مبارک رمضان" شامگاه پنجشنبه هفتم تیر ماه با حضورحضرت آیت الله نوری همدانی) در بیت علامه طباطبایی در قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» مرتضی نجفی‌قدسی، مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اعلام این خبر، اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان قریب دویست نفر از اساتید سطوح عالی و خارج حوزه که اهتمام به بیان تفسیر قرآن دارند از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی و مجمع عالی تفسیر قرآن و دارالقرآن علامه طباطبایی به استانهای مختلف کشور اعزام شدند.

وی افزود: طرح اعزام مفسران قرآن در چهارمین سال برگزاری است که بحمدالله با موفقیت و با حضور اساتید برجسته و با اقبال ائمه جمعه استانها و قاطبه مردم متدین در شهرستان ها برگزار گردید و امید است تا صبغه بیان تفسیر قرآن در سفرهای تبلیغی مبلغان اعزامی حوزه ها پررنگ تر شود.

وی اضافه کرد: در این مراسم علاوه بر ارائه گزارش عملکرد مفسران اعزامی توسط مسئولان مجمع عالی تفسیر قرآن و استفاده از بیانات حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی، ان شاءالله از برخی فعالان عرصه تبلیغ و تفسیر و اساتید اعزامی تکریم و تجلیل بعمل می آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha