پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پیامهای شما به خبرگزاری حوزه

حوزه / تمام پیامهایی که از طریق ارسال به ادمین خبرگزاری حوزه(در شبکه های اجتماعی) یا بخش «ارتباط با ما» در سایت حوزه نیوز ارسال می کنید، مطالعه می شود و به تناوب، تعدادی از این پیامها را منتشر می کنیم. از اینکه با رسانه رسمی حوزه همراهید، خرسندیم.

خبرگزاری «حوزه» / مخاطبان عزیز و گرامی، سلام.

تمام پیامهایی که از طریق ارسال به ادمین خبرگزاری حوزه(در شبکه های اجتماعی) یا بخش «ارتباط با ما» در سایت حوزه نیوز ارسال می کنید، مطالعه می شود و به تناوب، تعدادی از این پیامها را منتشر می کنیم. از اینکه با رسانه رسمی حوزه همراهید، خرسندیم.

 

 

🔹 آیا علما نمیخواهند از محرومین و مظلومین و مستضعفان دفاع کنند؟ صدای فقرا به جایی نمیرسه تریبون ندارند علما باید بلندگوی عدالت خواهی آنها باشند و شجاعانه از مومنین دفاع کنند.

 

🔹 سلام ایا وقت اون نرسیده مراجع و مسولین حوزه و جامعه مدرسین ی صدای در جهت مردم مستضعف برعلیه  دولت و مجلس بلند کنند.دلار ۸۰۰۰ یورو۱۰۰۰۰ سکه ۲۷۰۰میلیون تازه به این قیمت نمیدن...چرا کسی از اینا به فریاد خواهی مستضعفین بلند نمیشه؟ لطفا یه گزارش از بازار تهیه کنید.

 

🔹 با توجه به اینکه در چند وقت اخیر مردم با مشکلات اقتصادی بدی مواجه شدند بعضی ها به تخریب چهره علما و مراجع در بین عامه مردم پرداختند ومیگن سکوت مراجع دلیل بر تائید این وضع بد معیشت مردم هست وشروع به هتاکی نسبت به علما و مراجع کردند در حالی که اکثر ما میدونیم چنین چیزی نیست واغلب علما انتقاد کردند. درخواست ما از شما اینه که( لطفا لطفا یک پیامی تنظیم کنید که حاوی صحبت های انتقادی همه علما که  نسبت به این وضع بد معیشتی مردم اعتراض کردند باشه) واین پیام رو در فضای مجازی خصوصا خبر گزاری حوزه منتشر کنید تا حقیقت آشکار بشود.

 

🔹 سلام . ائمه جمعه در شهرستان ها باید انقلابی باشند و خودشون رو برای مردم و انقلاب و اسلام خرج کنند و از جوانان حمایت کنند و از فکر و عمل جوان استفاده شود. روحانی باید با مردم و کنار مردم باشد. با اطمینان به شما بگویم تا بعضی از این شخصیت ها درست نشوند توقع درست شدن جامعه رو نباید داشته باشیم.

 

🔹 سلام. میخوام وارد حوزه علمیه بشم. اکثر جاها میگن دیگه دیر شده و پذیرش ندارند. خواهشا اگه میتونید کمکم کنید.

 

🔹 با سلام. یه سوال؟ چ جوری میشه از ۳۰۰تا سوال جزوه فلسفه پایه 10 یه دونه هم تو امتحان نمیاد؟ ممتحن ها کمی انصاف

 

🔹 سلام خسته نباشید .بنده از حضرت عالی خواهش میکنم به گوش مسئولان برسانید که وضع مردم بدتره از این بدترش نکنین به والله سخت زندگی میکنیم کو حمایت از کالای ایرانی ،کجاست اشتغال، کارو مسکن، وام ازدواج و ... کمکمون کنین.با تشکر

 

🔹 سلام خسته نباشید میخواستم بگم آیین نامه ی انتقالات  به ضرر بعضی از برادراس

 

🔹 موضعگیری های آیت الله نوری همدانی در حمایت از مردم و اعتراض ایشان به شرایط معیشتی بسیار عالی بود. مراجع و علما همیشه در کنار مردم بوده اند و ما به آنها افتخار می کنیم.

 

🔹 می خواستم خواهش کنم در مورد طرح های تابستانه که طلبه هم جذب میکنن توضیع بدید . طرح های ارتقای یا جبرانی نواقصی رو اطلاع رسانی کنید لطفا.

 

🔹 رسانه حوزه باید انعکاس صدای طلاب باشه به مسئولین حوزه نه مسئولین حوزه به طلاب.

 

🔹 چرا زمانی که سر و صداها درباره بودجه حوزه و نهادهای حوزوی بلند شده بود چیزی نگفتید؟ موقعی که میگن بودجتون فلان مقداره و تو تلویزیون و روزنامه ها اعلام میکنند شماها هم صداتون در بیاد و اعتراض کنید و واقعیات رو به مردم بگین که فقط 3 درصد از بودجه ملی رو داده اند.

 

🔹 بعضی از این مسئولین خجالت نمیکشن هر وقت میرن پیش مراجع شروع به دروغ گفتن میکنند؟! بعضیاشون جوری صحبت می کنند که وظیفه شناسترین مسئولین هستند!

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
    0 0
    سلام عرض ارادت در باره وضع معیشت وبانکها چرا در حدگفتار ضعیف اکتفا میکنن