جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار محمد حسین سپهر

حوزه/ جانشین رئیس سازمان بسیج کشور با بیان اینکه صف مردم از عده اندک ضد انقلاب ها که در کشور به دنبال ساختار شکنی هستند جدا است افزود: آمریکا به دنبال خشکاندن ریشه ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، سردار محمد حسین سپهر، جانشین رئیس سازمان بسیج کشور، صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر که در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد با اشاره به نقش قوه قضائیه در چهل سال گذشته در مبارزه با گناه و فساد و بی‌عدالتی و رانت‌خوری گفت: نه تنها قوه قضائیه بلکه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و اجرایی و قانون‌گذاری همه با هم باید تلاش کنیم تا چهره بی‌عدالتی را از جامعه برکنیم که در رأس آن باید قضات انقلابی باشند.

وی در ادامه به شبیخون فرهنگی اشاره کرد و افزود: امروز نقش قضات، نیروی انتظامی، علما، مساجد و حوزه‌های علمیه ما در عرصه فرهنگی باید نقش دفاع مقدسی باشد.

سپهر با بیان اینکه اگر امنیت نباشد اقتصاد هم توسعه پیدا نمی کند خاطر نشان کرد: سهم قوه قضائیه در این زمینه زیاد است و آن‌ها هستند که اجازه نمی دهند که کشور عرصه جولان کسانی شود که اهداف دشمنان را در ناامن کردن کشور دنبال می کنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج کشور در ادامه خطاب به افرادی که راه حل مشکلات کشور را آشتی و ارتباط با آمریکایی ها می دانند، گفت: ما باید به گذشته آمریکا نگاه کنیم و ببینیم آیا واقعا امریکا قابل اعتماد است و کشوری که اساس آن و قانون اساسی آن و اندیشکده راهبردی و هیأت حاکمه آن بر اساس تجاوز به حقوق مردم دنیا بنا نهاده شده است، آیا واقعا به تعهداتش عمل می‌کند و به دست دوستی ما پاسخ می‌دهد؟

وی با بیان اینکه آمریکا 1234 پایگاه نظامی در سراسر جهان برای تجاوز به حقوق مردم دنیا دارد تصریح کرد: در نیمه دوم قرن بیستم آمریکا فقط 100 کودتا علیه دولت‌های مردمی در دنیا انجام داده است، با این تفاسیر آیا به این کشور می‌شود اعتماد کرد؟

سپهر با تاکید بر اینکه آمریکا به دنبال خشکاندن ریشه ملت ایران است و حتی اگر همه خواسته‌هایش را هم برآورده کنیم قرار نیست از دشمنی با مردم ایران دست بردارد، افزود: دشمنی‌های آمریکا علیه مردم ایران به واسطه اقتدار جمهوری‌اسلامی و پیروزی‌های پی‌درپی ما است.

جانشین رئیس سازمان بسیج کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله به قوه قضائیه در جریان قصاص قاتل شهدای خیابان پاسداران، اظهار داشت: کسی که جنایت کرده و جوانان عزیز و مؤمن ما را شهید کرده و خودش اعتراف می‌کند و می‌گوید که «من کشته‌ام»، وقتی حکم شرع درباره او اجرا می‌شود دشمنان انقلاب اسلامی به قوه قضائیه حمله می‌کنند و متاسفانه البته در داخل هم افرادی با آن‌ها همراهی و جلوی احکام اسلامی می‌ایستند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم توجه به درون و حمایت از تولید ملی گفت: کسانی که اعتراض‌های صنفی دارند حق دارند و مسئولین باید به داد آن‌ها برسند، البته یک عده قلیلی از ضد انقلابها هم تلاش می‌کنند سوار موج شوند و ساختارشکنی کنند اما صف مردم از این افراد جدا است.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha