پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست پژوهشی

حوزه/ در نشست پژوهشی مدرسه علمیه خواهران معصومیه(س) یزد بر انجام پژوهش بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب از سال ۹۳ تاکنون در خصوص کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی تأکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، پنجمین نشست پژوهشی مدرسه علمیه معصومیه(س) یزد با موضوع شعار سال 97 و منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از کالای ایرانی برگزار شد.

در این نشست، نرگس عزیزیT مدیر مدرسه معصومیه(س) به پیشینه نامگذاری شعار سال 97 اشاره کرد و افزود: از سال 93 تا کنون رهبر معظم انقلاب بارها در سخنانشان بر مصرف کالای ایرانی تأکید کرده اند که نیازمند موضوع یابی و انجام کار پژوهشی در این زمینه ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: برخی از این موضوعاتی را که طی این سالیان می توان به عنوان موضوعات پژوهشی از منظر مقام معظم رهبری مورد بررسی قرار داد شامل «دلائل دینی و اقتصادی» ، «موانع و مشکلات پیش رو»، «راهکارهایی برای استفاده و استقبال بیشتر از کالای ایرانی»، «جهاد صبر و مقاومت در زمینه تحریم  و اقتصاد»، «خودباوری در زمینه حمایت از کالای ایرانی با رویکرد اقتصاد مقاومتی» و ده ها موضوع دیگر می شود.

 برپایه این گزارش،  موضوعات مصوب و مطرح شده در این نشست پژوهشی به معاونت پژوهش مدرسه و کارگروه مدرسه برای ویرایش و اصلاح نهایی و انجام پژوهش از سوی طلاب پژوهشگر ابلاغ شد.

انتهای پیام/313/47

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha