جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 ترامپ

حوزه/ حجت الاسلام ضیغمیان با اشاره به سخن حضرت امام(ره) که فرمودند«رابطه ایران و آمریکا رابطه گرگ و میش است، گفت: نویسندگان نامه مذاکره با آمریکا یا خائن اند یا ساده لوح!، لذا کسانی که در برابر آمریکا مرعوب شده اند و در خط دشمن خواسته و ناخواسته قرار گرفته اند، خیانتکارند.

امام جمعه بیستون  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، با تمسک به آیه 2 سورة حشر« فَاعْتَبِرُوا يَا أُولِي الْأَبْصَارِ» پس ای هوشیاران عالم پند و عبرت گیرید، گفت: بخشی از قرآن در مورد عبرت گرفتن از سرنوشت و سرگذشت اقوام دیگر است تا صاحبان بصیرت و فهم از آن عبرت بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به کلام گهربار امام علی(ع) که فرمودند در آیه های قرآن بیندیشید و به (وسیله) آن پندگیرید، زیراکه آیات قرآن رساترین عبرت هاست، افزود: اگر مردمی عبرت های قرآنی را شناختند و به موقع در مقابل با دشمن مقابله کردند، سعادتمند می شوند.

حجت الاسلام ضیغمیان با بیان این که به شناخت روش ها و شگردهای جدید دشمن نیاز داریم، ادامه داد: ملتی که با دسیسه های دشمنان آشنا نباشند قطعا محکوم به فنا، نیستی و شکستند.

وی تصریح کرد: مصیبت ملت روزی است که دشمن را دوست گرفته و به جای برائت از دشمن لاف محبت و دوستی با دشمنان را می زنند.

حجت الاسلام ضیغمیان با اشاره به سخن حضرت امام(ره) که فرمودند«رابطه ایران و آمریکا رابطه گرگ و میش است، گفت: نویسندگان نامه مذاکره با آمریکا یا خائن اند یا ساده لوح!، لذا کسانی که در برابر آمریکا مرعوب شده اند و در خط دشمن خواسته و ناخواسته قرار گرفته اند، خیانتکارند.

وی با اشاره به اینکه کدام عاقلی بعد از تجربه تلخ برجام باز هم می گوید ما با ترامپ که حامی آل سعود درکشتار مظلوم یمن و آل خلیفه در بحرین و داعش و منافقین است، مذاکره کنیم، گفت: مرعوبین آمریکا در داخل ایران اسلامی یا دشمن را نشناخته اند و یا دشمن را جای دوست گرفته اند و این مصیبت بار است.

امام جمعه بیستون در پایان با اشاره به این که عاشقان مذاکره با شیطان بزرگ با این نامه، سند ننگین تاریخی را از خود به یادگار گذاشتند، گفت: طرفداران رابطه با آمریکا یا از متهمین دادگاه های انقلاب اسلامی و یا کسانی هستند که پدرشان خون به دل امام(ره) کرد و یا نقش آفرین صف اول فتنه 88 بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha