پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام حسنی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان غربی گفت: جوانان باید ابعاد مختلف شخصیتی حجت الاسلام حسنی را بشناسند، چرا که از یک سو مجاهد از طرف دیگر روحانی مبارز بود.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با تسلیت چهلمین روز در گذشت مجاهد نستوه آذربایجان حجت الاسلام غلامرضا حسنی، اظهار داشت: با شناساندن شخصیت برجسته و غیرتمند این مجاهد آذربایجان، جوانان این خطه بایستی با الگو گیری راه حسنی بزرگوار را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه امروز اربعین درگذشت حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی امام جمعه سابق ارومیه قرار گرفته ایم، بیان داشت: جوانان در صورتی می توانند راه ایشان را ادامه دهند که شناخت درستی از این مجاهد نستوه داشته باشد، و با ساخت مستندات و کارهای فرهنگی ضروری است شخصیت های بزرگ و مفاخر ملی را پاس بداریم تا به مرور زمان به ورطه فراموشی نروند.

حجت الاسلام سرایی بر لزوم الگوسازی برای نسل جوان تاکید کرد و اذعان داشت: جوانان باید ابعاد مختلف شخصیتی حجت الاسلام حسنی را بشناسند چرا که از یک سو مجاهد از طرف دیگر روحانی مبارز بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی بر لزوم تهیه و تالیف کتاب و ساخت فیلم مستند و فیلم کوتاه و بلند با محوریت مرحوم حسنی تاکید کرد.

وی، انتقال واقعیت ها بدون کم و کاست به نسل جدید را خواستار شد و افزود: نقش حسنی قبل از انقلاب و بعد از انقلاب در جنگ تحمیلی و خواباندن فتنه های مختلف قابل انکار نیست.

گفتنی، امروز هفتم تیرماه جاری مصادف با چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی است که مراسم اربعین این مجاهد نستوه از ساعت 18 الی 20 عصر در مصلی امام خمینی(ع) ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha