جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تولیت آستان قدس رضوی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به تبلیغ دشمنان در ناکارآمدی و تلقین نتوانستن از ابتدای انقلاب، اظهار کرد:‌ امروز می توانیم همه تهدیدها را با وجود تحریم ها به فرصت تبدیل کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در مراسم اهدای مدال های ربوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات جهانی کانادا به آستان قدس رضوی گفت: امروز می توانیم همه تهدیدها را با وجود تحریم ها به فرصت تبدیل کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سالروز شهادت دکتر بهشتی و یاران ایشان، ابراز کرد: این عالمان و دانشمندان در آتش قهر منافقان و دشمنان سوختند و به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه این شهیدان جلوه هایی از مردم داری، تحول آفرینی و شعار «ما می توانیم» بودند، اظهار کرد: یکی از نکات مهم که از اول انقلاب دشمن در آن می دمید، تبلیغ و تلقین ناکارآمدی و نتوانستن بود.

تولیت آستان قدس رضوی اضافه کرد: آنان می گفتند ما نمی توانیم نظام اسلامی را برپا کنیم و اگر اینطور شد، نمی توانیم آن را اداره کنیم، در حالی که امام(ره) و مقام معظم رهبری به ما یاد دادند که توانایی های این ملت می تواند کشور را مبتنی بر دین و آموزه های دینی اداره کند و با علم و فناوری می توانیم آن را به پیش ببریم.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: ملت و مسئولان در هر حوزه ای که اتکا به خدا بود، درخشیدند و در هر عرصه ای که احساس توانستن نکردند، رشدی نبود.

وی با اشاره به اقدام دانشجویان تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی در اهدای مدال های جهانی خود به آستان قدس رضوی، ابراز کرد: دانش و توانمندی دانشجویان ربوکاپ در مقابل چشم دنیا به نمایش گذاشته شد و این امر، جلوه صدق فرمایش مقام معظم رهبری و مسئولانی است که «ما می توانیم» را فریاد می زنند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان افزود: این کشور به برکتِ نیرویِ متراکمِ جوانِ انقلابیِ دانشمند، با تکیه بر خدا و داشتن دانش می تواند راه های برون رفتن از مشکلات را پیش رو بگذارد.

وی خطاب به مدال آوران تیم ربوکاپ اظهار کرد: این حرکت زیبا که می خواهید توانمندی علمی خود را از برکت علی بن موسی الرضا(ع) بدانید و مدالی که برایتان عزیز است را به عزیزترین خود یعنی امام رضا(ع) اهدا کنید در واقع بیان پیام شما به دنیاست و این یک حرکت نمادین ارزشمند می باشد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha