جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طباطبایی

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تأکید بر لزوم قانون گذاری صحیح در راستای حمایت از خانواده زندانیان گفت: حمایت از خانواده زندانیان برای کاهش آسیب های اجتماعی لازم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امروز در دیدار مدیرکل زندان‌های استان اصفهان، با تأکید بر لزوم قانون گذاری صحیح در راستای حمایت از خانواده زندانیان، اظهار داشت: حمایت از خانواده زندانیان برای کاهش آسیب های اجتماعی لازم و ضروری است.

وی افزود: به نظر من افرادی که مواد مخدر مصرف  می کنند باید از مواهب اجتماعی محروم شود همانند افرادی که سربازی نرفتند و قوانین، به گونه ای است که زمینه فرار از سربازی را کاهش می دهد، از سوی دیگر مواد مخدر و فروش آن، سود خوبی برای فروشندگان دارد و افراد، حاضر هستند خطرهای احتمالی را بپذیرند.

جمع آوری 12 میلیارد ریال برای آزادسازی زندانیان

اسدالله گرجی زاده با بیان اینکه سال گذشته 3 هزار زندانی وارد زندان های استان اصفهان شدند، اظهار داشت: مواد مخدر، سرقت و مسائل مالی سه اولویت نخست علل زندانی شدن زندانیان به شمار می رود.

وی با اشاره به اجرای 63 برنامه با هدف آزادی زندانیان در سراسر استان افزود: میزان جمع آوری کمک ها و برگزاری جشن‌های گلریزان، نسبت به سال گذشته 40 درصد رشد داشته و بیش از 11 میلیارد تومان جمع آوری شده است.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان با بیان این که با اجرای طرح نسیم مهربانی، حدود یک میلیارد تومان کمک جمع آوری شده، عنوان کرد: حدود 113 نفر زندانی آزادی شان قطعی است و 200 نفر در هفته های آینده آزاد می شوند.

وی با اشاره به فراهم شدن زمینه اشتغال زندانیان گفت: بهره گیری از زندانیان برای زیباسازی شهری، ایجاد آمادگی برای کار در بیرون از زندان برای زندانیانی که قرار است آزاد شوند، آموزش حدود 9 هزار و 700 نفر و آموزش قرآن به زندانیان از جمله اقدامات اداره کل زندان های استان اصفهان به شمار می رود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha