شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 آیت الله اعرافی

حوزه/ اعضای کمیته محتوایی دوازدهمین اجلاس سراسری مدیران و نمایندگان جامعةالمصطفی، با آیت الله اعرافی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله اعرافی در این دیدار با اشاره به برگزاری دوازدهمین اجلاس مدیران المصطفی(ص) با موضوع فرهنگی تربیتی، بر اهمیت این موضوع در جامعه المصطفی(ص) تاکید و ابراز امیدواری کرد نتایج اجلاس در تحقق بیش از پیش اهداف متعالی المصطفی به عنوان نهادی علمی فرهنگی موثر باشد.

رئیس المصطفی با تأکید بر لزوم کار علمی و محتوایی در کمیسیون‌های اجلاس، تأکید کرد: تربیت به معنای خاص را می‌بایست مأموریت عام همه بخش‌ها قلمداد نمود و تمامی فرایندها از جمله اخلاق، تربیت، معنویت، تزکیه به نحو ترکیب اتحادی و به صورت درون زا در تمام کالبدهای برنامه ای اشراب شود.

وی ترسیم نقشه راه را لازمه نفوذ تربیت در تمام خرده سیستم‌ها دانست و عنوان داشت: باید فعالانه شاخص‌های تربیتی با نگاه عالمانه چارچوب کار کمیسیون‌ها قرار گیرد.

آیت الله اعرافی با تأکید بر کار کارشناسی توسط تیم قوی از همکاران عنوان نمود: این تیم می بایست پس از اجلاس سراسری مدیران نیز مباحث را ادامه دهند تا به یک منشور و سند جامع تربیتی دست یابیم و برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت نیز منطبق به این سند تربیتی حرکت نماید.

رئیس المصطفی استفاده از پیشینه، پتانسیل و هم افزایی مراکز همسو را ضروری دانست و بر استفاده از ظرفیت اساتید و گروه‌های علمی و تشکل‌ها و انجمن‌های فرهنگی طلاب و فضلاء در این اجلاس تأکید نمود.

گفتنی است: در ابتدای این نشست، معاون ارتباطات و بین الملل، معاون و مدیران فرهنگی تربیتی المصطفی(ص) به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته جهت اجلاس سراسری مدیران پرداختند.

شایان ذکر است: اجلاس سراسری مدیران جامعه المصطفی العالمیه در مرداد ماه امسال با موضوع فرهنگی تربیتی برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha