جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دادگاه فرانسه

حوزه/ کلرا خسر زن فرانسوی که برای عمل به جهاد نکاح به سوریه رفته بود، به هفت سال زندان بدون تجدید نظر محکوم شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از europe1، کلرا خسر زن 42 ساله فرانسوی در ابتدای بهار سال 2015 با سفر به سوریه و ازدواج با یکی از اعضای مطرح گروه تکفیری داعش به طور رسمی عضو این تشکیلات شده و تا آخر بهار همان سال در آنجا باقی ماند. وی قبل از این اقدام از شوهر خود در فرانسه جدا شده و به همراه سه فرزند خود به سوریه سفر کرد.

در پی تشکیل دادگاه در شرایط کاملا امنیتی، این عضو سابق داعش به هفت سال زندان بدون تجدید نظر محکوم شد و به رای دادگاه هر سه فرزند او به همسر سابق وی سپرده شدند. در بخشی از حکم وی آمده که نیرو های امنیتی و مسئولین زندان موظف هستند به عنوان یک شهروند فرانسوی از او در مدت محکومیتش حفاظت کنند و نیز او را از حقوق مساوی با سایر زندانیان بهره مند سازند.

* برای عمل به جهاد نکاح به سوریه رفتم!!

او در بخشی از مصاحبه خود با شبکه tv5monde اینگونه می گوید: با اینکه مسلمان نبودم اما از زمان شروع تحولات سیاسی در خاورمیانه همواره اخبار و رویداد های میدانی در این منطقه را پیگیری می کردم تا جایی که به واسطه یکی از دوستان نزدیک همسرم که خود برای سفر به سوریه و پیوستن به تکفیری ها آماده میشد، ترغیب شدم تا با عمل به فتوای مشهور جهاد النکاح بتوانم به نوبه خودم به رزمندگان جبهه اسلام کمک کنم و در طی چند ماه حضور خود در جبهه های تکفیر موفق شدم با چند تن از عناصر مهم این گروه ازدواج کنم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha