جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
، حضرت آیت الله "مصطفی علما" در نشست با دکتر فلاحت پیشه رییس کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم اسلام آباد در مجلس شورای اسلامی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه مسئولان در رونق کسب‌وکار و رفع بیکاری همت کنند،گفت:رونق کسب‌وکار از طرف مسئولین امر در شرایط فعلی که این استان رتبه اول بیکاری در کشور را دارا بوده بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، در نشستی با فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: استان کرمانشاه از دیرباز به علت مرزی بودن آن، یک استان تجاری بوده و رونق بخصوصی در دادوستد داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه در صورت برنامه‌ریزی دقیق مسئولین دلسوز در سال «حمایت از کالای ایرانی» شاهد رشد و شکوفایی در گمرکات مرزی استان خواهیم بود، تصریح کرد: اگر امروز نیز مرزهای استان بازگشایی و توسعه یابند می‌توانند دوباره رونق تجارت را به کرمانشاه بازگردانند.

وی با ابراز نگرانی از بیکاری جوانان جویای کار که مشکل عمده خانواده‌های کرمانشاهی است، گفت: رونق کسب‌وکار از طرف مسئولین امر در شرایط فعلی که این استان رتبه اول بیکاری در کشور را دارا بوده بسیار حائز اهمیت است.

آیت‌الله علماء با اشاره به اینکه در صورت حمایت از بازارچه‌های مرزی می‌توان مشکل بیکاری استان را به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای کاهش داد، خاطرنشان کرد: رونق مرزهای استان  می‌تواند بیکاری را کاهش دهد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  نیز در این نشست با توجه به اشراف به وضعیت  رتبه اول بیکاری کرمانشاه در کشور و اقدامات صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی، وعده پیگیری  بازگشایی مرزهای بسته و توسعه پایانه‌های فعال استان را داد.

حشمت‌الله فلاحت پیشه گفت: فرمایشات نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه نصب العین فعالیت‌های ما قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha