جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: یکی از رفتارهایی که ما را از مسلمانی دور می‌کند، رفتار هواپرستی بوده که آثار مخربی بر زندگی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی، ظهر امروز در جمع مدیران و معاونین مدارس علمیه استان قزوین اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده که «سرانجام رفتارهای هواپرستانه سرانجام خطرناکی است و در مواردی سرانجام این رفتار را که همان پیروی از شیطان است پرده برمی‌دارد» پس مراقب باشید زیرا شیطان همیشه ما را تحریک می‌کند و زشتی گناهان را خوب جلوه می‌دهد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: در بیماری‌های روحی انسان خود نخستین طبیب است و می‌داند که چه رفتاری از آن سرزده و چگونه باید آن را اصلاح کند، ویکی از رفتارهایی که ما را از مسلمانی دور می‌کند رفتار هواپرستی بوده که آثار مخربی بر زندگی دارد.

وی با اشاره به موضوع حمایت از کالای ایرانی به‌عنوان شعار سال از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی افزود: روحانیت در فرهنگ‌سازی و گرایش مردم به مصرف کالای ایرانی نقش مهمی ایفا کرده و نیز در این زمینه می‌تواند مؤثر عمل کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: باید نقش مردم را هم تعریف کنیم و بدانیم با مشارکت مردم می‌توانیم به نتیجه برسیم و این کار نیازمند فرهنگ‌سازی است.

وی گفت: باید از همه تریبون‌ها و منبرهای مساجد و نمازهای جمعه برای روشنگری و خنثی کردن توطئه دشمن استفاده کرده و با بیان دستاوردهای نظام و ایجاد امید و اعتماد در جامعه به تقویت وحدت نیز کمک نماییم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران در هر عصری به شیوه‌های گوناگون برای ضربه زدن به انقلاب تلاش کرده‌اند و در حال حاضر هم که عصر ارتباطات است و دسترسی به تمام نقاط دنیا به‌آسانی از طریق فضاهای مجازی و ماهواره صورت می‌گیرد و تبلیغات آسان شده است، این ابزار برای اهداف دشمن هم استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha