پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست «مبارزه با مواد مخدر» در مسجد شهر اسکاتلند برگزار می شود

حوزه/ مرکز فرهنگی اسلامی در شهر داندی، چهارمین شهر بزرگ اسکاتلند نشستی برای جوانان به منظور هشدار و راهنمایی درباره خطرات «مواد مخدر» برگزار می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از eveningtelegraph، مسجد شهر داندی، چهارمین شهر بزرگ اسکاتلند، نشست «مبارزه با مواد مخدر» برگزار می کند.

یک نشست ویژه اطلاع رسانی برای تاکید بر خطرات استفاده از مواد مخدر قرار است امروز در مسجد شهر داندی برگزار شود؛ بانیان این مسجد با عنوان مرکز فرهنگی اسلامی اسکاتلندی ها قرار است در این گردهمایی برای گروهی از جوانان درباره خطرات استفاده از مواد مخدر صحبت کنند. به علاوه یکی از افسران پلیس اسکاتلند نیز از این رویداد بازدید به عمل آورده و برای جوانان در باره مضرات مواد سخنرانی می کند.

سابینا اسلام که در برگزاری این نشست برای جوانان همکاری داشته می گوید: ما می خواهیم پیام مان را برای جوانان و نسل جدید درباره خطرات استفاده از مواد مخدر برسانیم. ما یک نشست مشابه نیز ماه گذشته برگزار کردیم که نتایج خوبی دربر داشت و تعداد زیادی از جوانان محلی حضور داشتند. به همین دلیل نیز تصمیم گرفتیم این تجربه را تکرار کنیم.

وی افزود: خوشحالیم که حمایت پلیس اسکاتلند را داریم و آن ها کسانی را برای صحبت می فرستند.

به گفته اسلام اعضای گروه جوانان که متشکل از جوانان مسلمان از رده های سنی 13 به بالا می باشند در برگزاری این گردهمایی که قرار است فردا عصر ساعت 2-4 برپا شود همکاری داشته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha