شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه نظام سلطه برای تضعیف نظام خانواده برنامه دارد، بر لزوم تلاش جهادی نهادهای دینی و فرهنگی در مقابله هجمه‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در نشست عفاف و حجاب که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه عفاف و حجاب نماد ارزش دینی و نظام اسلامی در جامعه است، اظهار داشت: دنیای غرب امروز با ترویج برهنگی سعی دارد نظام خانواده و ارزش‌های اسلامی را سست کند، لذا باید برای مقابله با این ترفند هوشیار باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان اینکه حفظ بنیان و آرامش نظام خانواده از دستورات دین مبین اسلام است، تصریح کرد: دین مبین اسلام همواره عفاف و حجاب را برای تضمین ارزش‌های اسلامی و خانوادگی در جامعه ضروری دانسته و همگان را نسبت به رعایت عفاف و حجاب سفارش نموده است.

وی با بیان اینکه امروز نظام سلطه سعی  دارد بر دنیا حاکم گردد و ارزش‌های معنوی را در بین جوامع اسلامی تضعیف کند، افزود: باید مراقب هجمه‌های فرهنگی دشمن برای تضعیف بنیان خانواده باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باید نهادینه شود، خاطرنشان کرد: برای تبلیغ، ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نیازمند حرکتی جهادی و مصمم هستیم.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های دینی و فرهنگی برای ترویج عفاف و حجاب در جامعه باید به رسالت خود به‌صورت دقیق عمل نمایند، گفت: دستگاه‌ها و نهادهای دینی و فرهنگی باید برنامه‌های مدون خود را برای نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه پیاده نمایند.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha