جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جوانان بسیجی

حوزه/ امام(ره) یرای بیمه این انقلاب الهی که با نقش مستقیم مردم به پیروزی رسید، دستور تشکیل بسیج مستضعفین را دادند تا همواره مردم احساس کنند صاحب اصلی نظامند و بایستی از آن حراست و دفاع نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان صبح امروز در جمع مسئولین بسیج مدارس علمیه استان قزوین که در سالن اجتماعات مدرسه التفاتیه برگزارشد گفت: امام(ره) یرای بیمه این انقلاب الهی که با نقش مستقیم مردم به پیروزی رسید، دستور تشکیل بسیج مستضعفین را دادند تا همواره مردم احساس کنند صاحب اصلی نظامند و بایستی از آن حراست و دفاع نمایند.

وی اظهار کرد: باید در همه صحنه های مهم و اساسی انقلاب اسلامی به عنوان سرباز ولایت ابتدا تکلیف خود را به خوبی بشناسند و سپس به وظیفه به خوبی عمل نمایند که برای این امر بایستی حد نصاب بالایی از معنویت را در وجود خود نهادینه سازند.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: بسیج به عنوان نیروی مردمی که دفاع از انقلاب و آرمان های آن را بر عهده دارد، در صحنه های مختلف نقش تعیین کننده ای دارد؛ زیرا انقلاب ما مردمی است و بسیج هم نیروی مردمی است، لذا حضور در صحنه ها از ضروری ترین الزامات حفظ انقلاب است.

حجت الاسلام فاطمیان به موضوع نفوذ دشمنان پرداخت و بیان کرد: موضوع نفوذ دشمن مسئله جدید و عجیبی نیست، چون از ابتدای انقلاب اسلامی دشمن همواره دنبال نفوذ بوده و با نفوذ امنیتی و نظامی و ... بعضاً خسارت هایی را بر ما وارد کرده و آن چیزی که امروز مسئله نفوذ را مهم می کند و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر روی آن تاکید ویژه دارند  نوع نفوذی است که دشمن به دنبال آن است.

حجت الاسلام فاطمیان تصریح کرد: دشمن سعی دارد با نفوذ فرهنگی و فکری باورهای مردم ما را نسبت به انقلاب اسلامی و مبانی آن و همچنین نسبت به کارآمدی و توانمندی نظام اسلامی در دنیای امروز و در مقابله با نظام سرمایه داری و مستکبرانه کاملاً تغییر دهد که باید هوشیار باشیم..

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha