جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد احمدزاده

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به برگزاری طرح نشاط معنوی در ۲۱ شهرستان و۷۲ بقعه گفت: بیش از۱۰۰مبلغ بومی، اعزامی و مستقر در این برنامه حضور دارند و با برگزاری برنامه های مختلف معنوی به تبلیغ معارف دین می پردازند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام محمد احمدازده، ظهر امروز در نشست خبری طرح نشاط معنوی خراسان رضوی گفت: این طرح از 16 تیرماه به مدت 7 هفته تا پایان مردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به این طرح برای هشتمین بار در 21شهرستان و 72 بقعه برگزار می گردد، ابراز کرد: بیش از100 مبلغ در این طرح حضور دارند که شامل روحانیون بومی منطقه، اعزامی و مستقر در طرح هستند و با حضور در 46 خیمه معرفت و 38 غرفه پاسخگویی دینی و خانواده به تبلیغ معارف دین می پردازند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: مخاطبان طرح نشاط معنوی دانش آموزان دختر و پسر رده سنی 7 تا 18 سال هستند.

وی در ادامه نشست به برنامه های دهه کرامت این اداره اشاره کرد و افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه علاوه بر برگزاری جشن ها و مراسم متعدد در این دهه، وظیفه اصلی و محوری خود برگزاری همایش بزرگداشت امامزادگان و معرفی شخصیت و جایگاه ایشان به عموم مردم نخبگان جامعه می داند.

حجت الاسلام احمد زاده ادامه داد: حضور بیش از 100 مبلغ  در بقاع متبرکه به عنوان مجری برنامه های دهه کرامت و همچنین همکاری بیش از ۲ هزار نفر از عوامل بقاع متبرکه به ویژه خادمین افتخاری در برگزاری جشن های این دهه خبرداد.

وی خاطر نشان کرد: جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر در بیش از 50 بقعه متبرکه با حضور گسترده بانوان و دختران در اولین روز دهه کرامت برگزار می شود ، همچنین 250 مراسم مذهبی شامل قرائت ادعیه، سخنرانی دربقاع مبترکه صورت می گیرد .

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه جشن میلاد امام رضا(ع)در بیش از 70 بقعه متبرکه خراسان رضوی در شب و روز ولادت ایشان برگزار می شود، افزود: بیش از 20 ایستگاه همه واقف باشیم با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و ایجاد وقف جدید برای گسترش معارف اهل بیت (ع) برپا می شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۴

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha