سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام فغانی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه قزوین از برگزاری دوره آموزشی مبلغان و مبلغات مدارس امین استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام عباس فغانی، صبح امروز در جمع خواهران مدارس امین استان قزوین، گفت: معاونت تبلیغ حوزه استان قزوین برای مبلغین و مبلغات امین که در مدارس مسئولیت تربیتی را به عهده دارند یک دوره 4 روزه و تمام وقت برگزار می کند که در حال حاضر خواهران در این دوره حضور دارند و در هفته های آینده برادران مبلغ نیز در این دوره آموزشی شرکت خواهند کرد.

وی افزود: شاخص های طرح تربیتی از سوی کارشناسان حوزه و آموزش وپرورش در موضوعاتی از قبیل هدایت و ارشاد و طرح تربیت دانش آموزان در این دوره آموزشی ارائه می شود و بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: این دوره به صورت کارگاهی اجرا می شود و اساتید طرح درس می دهند و موضوعات مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. در پایان نیز مبلغین باید از این دوره آموزشی امتیاز مورد نظر را کسب نمایند.

حجت الاسلام فغانی بر حضور منظم در این کلاس ها تاکید کرد و گفت: انسان منضبط و منظم در زندگی زودتر به هدف خود می رسد، از نشاط و تحرک بیشتری برخوردار است، در زندگی برنامه ریزی بهتری خواهد داشت، پیشرفت کار خود را بهتر احساس می کند، آینده نگر و دوراندیش است و با داشتن چنین شخصیتی می تواند الگو و بهترین نمونه برای دیگران باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha