سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
هواپیمای مسافربری

حوزه/ با وجود بدعهدی های آمریکا برخی مسئولین هنوز به دنبال اعتماد و مذاکره این کشورند. این افراد هم در مبانی دینی و بصیرتی خود بسیار ضعیف هستند، و هم منافعی در آن طرف دنیا دارند که با توجه به محدودیت های آمریکا منافع شان به خطر می افتد.

حجت الاسلام حسین فلسفی راد در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، در سالروز حمله ددمنشانه ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافری ایران، در خلیج فارس، ضمن اشاره به جنایات آمریکا در طی چند سال گذشته، اظهار کرد: متاسفانه امروزه در هر جنایتی که در دنیا رخ می دهد، رد پای کسانی وجود دارد که عَلَم حمایت از حقوق بشر را به دوش می کشند.

وی ادامه داد: این جنایتکاران در کشور افغانستان عروسی های مردم را به عزا و در یمن کودک کشی به راه انداخته اند.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه یکی از حوادث تلخ حمله ناجوانمردانه آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در سال ۱۳۶۷ است، افزود: علی رغم اینکه این جنایتکاران می دانستند که هواپیمای ایران نظامی نیست اما آن را منهدم کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمن جنایتکار نه تنها از حمله به هواپیمای مسافربری ایران عذرخواهی نکرد، بلکه به کاپیتان ناو خود مدال افتخار نیز داد، گفت: متاسفانه رسانه های دروغ پرداز با بزک کردن چهره آمریکا سعی در طرف داری این کشور در مسئله حقوق بشر داشتند.

حجت الاسلام فلسفی راد با بیان اینکه مقام معظم رهبری جهت برملا کردن چهره خبیث و پنجه آهنین دشمن در پوشش مخملی این روز را به روز افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری کردند، عنوان کرد: علی رغم اینکه آمریکا خود بزرگ ترین ناقض حقوق بشر است، اما به دلیل اینکه ایران تنها کشوری است که عَلَم مقاومت را برافراشته، در برابر جنایات آمریکا ایستادگی کرده و مردم مستضعف و رنج کشیده دنیا به او امید بسته اند، این کشور را به نقض حقوق بشر متهم می کنند.

وی با اشاره به اینکه با وجود بدعهدی های آمریکا برخی مسئولین هنوز به دنبال اعتماد و دادن امتیاز به این کشور هستند، بیان کرد: این افراد هم در مبانی دینی و بصیرتی خود بسیار ضعیف هستند، و هم منافعی در آن طرف دنیا دارند که با توجه به محدودیت های آمریکا منافع شان به خطر می افتد.

وی در پایان گفت: این افراد باید بدانند که دنیا زودگذر است و بنا بر فرمایش خداوند متعال در قرآن کریم جریان باطل از بین خواهد رفت و حق همیشه ماندگار می ماند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha