سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس عربیان مدیر حوزه علمیه استان کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: دوستی با کشورهای استکباری همانند آمریکا همانند دوستی با گرگ است، لذا هرگز نمی توان به گفتار و وعده های سیاستمداران دروغین آمریکا دلخوش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان صبح امروز در جمع معاونین و اساتید حوزه علمیه استان کردستان در مراسمی که به مناسبت حادثه سقوط هواپیمایی ایرباس توسط ناو «وینست» آمریکا برگزار شد، اظهار داشت: از همان روزی اولیه پیروزی انقلاب، آمریکا دشمنی خود را علیه ملت ایران آشکارا کرد و از هر اقدامی علیه این نظام کوتاهی نکرده و نمی کند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه در چنین روزی هواپیمای مسافربری ایرانی توسط ناو "وینست" آمریکا مورد هدف قرار گرفت و صدها زن، کودک و... بیگناه به شهادت رسیدند، گفت: حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران تعمدا و از روی کینه بود و حادثه ماندگاری در پرونده ضخیم جنایات آمریکا شد، البته بعد از این حادثه، فرمانده ناو مذکور، توسط مقامات نیروی دریایی آمریکا نشان قهرمانی بر سینه آویخت.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه تاریخ عصر حاضر نشان داده است که پیروی و همسویی با آمریکا مساوی با قهقراست، افزود: دوستی با کشورهای استکباری همانند آمریکا همانند دوستی با گرگ است، لذا هرگز نمی توان به گفتار و وعده های سیاستمداران دروغین آمریکا دلخوش کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکا علیه ملت ایران هرگز پایانی نخواهد داشت، افزود: در هر نقطه ای از جهان که فتنه ای سر بلند می کند ردپای آمریکا و سرویس اطلاعاتی و جاسوسی این کشور هویداست، لذا با طناب آمریکا هرگز نمی توان به داخل چاه رفت، زیرا دیگر بیرون آمدنی در کار نیست.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در ادامه خطاب به طلاب و روحانیون جوان گفت: آمریکا و دیگر دول استکباری برای شما هم نقشه و برنامه دارند و می خواهند بین شما هم اختلاف ایجاد کنند که نمونه آن را هم اکنون می بینم . عده ای روحانی نما با حقوق دولت انگلیس خود را شیعه نامیده اند و در حال تیشه زدن بر ریشه اسلام ناب محمدی (ص) هستند.

وی ادامه داد: خروج از برجام، فشار برای تحمیل کنوانسیون FATF و... نمونه های بارزی از عهدشکنی ها و دروغ پردازی های سیاستمداران آمریکایی است.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان در پایان بیان داشت: هر رییس جمهوری که در آمریکا بر مسند می نشیند چه از حزب دموکرات باشد چه جمهوری خواه، همگی به دنبال منافع بلندمدت کشورشان هستند، لذا هیچ سیاستمدار آمریکایی قابل اعتماد و دوستی نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha