سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
۱

حوزه/ جشنواره فرهنگی ورزشی صالحین در در ۵ بخش مسابقات ورزشی، اجرای برنامه جوان های صالحین مساجد، آموزش حفظ قرآن، برگزاری کارگاه های مهارتی و حرفه‌ای و نیز دوره آموزشی کودکان سنین ۲ تا ۴ سال، در ایلام برگزار می شود.

حجت الاسلام محمود فیلی مسئول تعلیم و تربیتی سپاه ناحیه ایلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام از برگزاریجشنواره فرهنگی ورزشی صالحین در ایلام خبر داد و گفت:  این جشنواره 5  بخش برگزار می گردد. بخش اول مسابقات رشته های فوتسال، طناب کشی و دارت برای آقایان در سطح مساجد شهرستان ایلام به مدت 3 تا 6 ماه برگزاری می‌شود و برگزاری مسابقات ویژه بانوان در سه رشته والیبال، طناب کشی و دارت نیز در سطح مساجد شهرستان ایلام به مدت 3 تا 6 ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بخش دوم جشنواره اجرای برنامه جوان های صالحین در سطح 42 مسجد و پایگاه که هدف ایجاد اوقات فراغت و جذب بسیج در حلقه صالحین و اهم برنامه های قرآنی، فرهنگی و ورزشی می‌باشد و بخش سوم نیز آموزش حفظ قرآن از 1 تا 3 جز قرآن در طول سال جاری برگزار می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیتی سپاه ناحیه ایلام ادامه داد: بخش چهارم جشنواره نیز به برگزاری کارگاه های مهارتی و حرفه‌ای از جمله آموزش کامپیوتر، خطاطی، هنر و خیاطی اختصاص دارد و شرکت برای عموم آزاد است. تخفیف 50 درصدی نیز برای بسیجیان حلقه های صالحین اعمال می گردد

حجت الاسلام فیلی، بخش پنجم جشنواره را دوره آموزشی کودکان برای سنین 2 تا 4 سال در فصل تابستان و با یک سوم قیمت هزینه های عمومی اعلام کرد و  گفت: افتتاحیه جشنواره شنبه 16 تیرماه خواهد بود و داوطلبان ثبت نام در دوره های آموزشی جشنواره به سپاه ناحیه ایلام مراجعه کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha