پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
چهارشنبه سفید

​حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: راه‌انداختن چهارشنبه سفید توسط برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب بیانگر آن است که مخالفان حجاب، سیاسی به این مسئله نگاه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در کمیته تخصصی عفاف و حجاب که با حضور دستگاه های فرهنگی استان، در سالن کوثر تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، اظهار داشت: حجاب و عفاف از ضروریات دین و از مسلمات اجتناب ناپذیر دین و اسلام است و عدم رعایت حجاب از منکرات و خلاف اسلام به شمار می‌رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه هر مسلمانی باید حجاب را بپذیرد و به آن اعتقاد داشته باشد، افزود: ما باید مانند همه ارزش‌های دیگر اسلامی حجاب را نیز تبلیغ کنیم و خوش‌بینانه با این قضیه برخورد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حجاب امنیت اخلاقی را در جامعه فراهم می‌کند و همه ما موظف به پاسداری از امنیت اخلاقی در جامعه خود هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: امروزه متاسفانه حجاب به پدیده‌ای سیاسی و دستمایه‌ای برای اعتراض معاندین و دشمنان تبدیل شده و کسانی که با حجاب مخالفت می‌کنند براساس عقیده نیست، بلکه از بُعد سیاسی است که برای بیان مطالبات خود از این ابزار بهره می‌برند.

حجت‌الاسلام کرمی عنوان کرد: راه‌انداختن چهارشنبه سفید توسط برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب بیانگر آن است که مخالفان حجاب، سیاسی به این مسئله نگاه می‌کنند.

وی افزود: نباید اجازه داد که حجاب مورد سوء‌استفاده قرار گیرد، چرا که دشمن حتی در فضای مجازی نیز به دنبال تبلیغ بی‌حجابی و بدحجابی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان استفاده از واژه‌ای چون «مقابله» برای برخورد با بدحجابی و بی‌حجابی را نادرست دانست و گفت: به جای اینکه به فکر مقابله باشیم باید حجاب و عفاف را در جامعه ترویج دهیم و مردم نیز باید یاد بگیرند که از خوبی‌ها دفاع کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha