جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی مدیرحوزه علمیه استان کرمانشاه:

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ایرانی با اشاره به نقش منافقین در برپایی غائله شهرها و ترور ائمه جمعه و شهدای هفت تیر و هشت شهریور و ایجاد ناامنی در مناطق مختلف کشور بر همگان آشکار است، گفت: جریان نفاق با همدستی بنی صدر خائن خسارات جبران ناپذیری را بر نظام نوپای اسلامی تحمیل کرد و باید این خیانت ها را برای مردم و جوانان بازگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، با تمسک به آیه 6 سوره منافقون«سَوَاءٌ عَلَيْهِمْ أَسْتَغْفَرْتَ لَهُمْ أَمْ لَمْ تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ لَنْ يَغْفِرَ اللَّهُ لَهُمْ...»: تفاوتی نکند، چه برایشان آمرزش بخواهی و چه آمرزش نخواهی خدایشان نخواهد آمرزید، گفت: طبق آیه قرآن، شفاعت، دعا و استغفار پیامبر(ص) به منافقین به خاطر خباثت و خیانتشان اثر گذار نیست.

وی در ادامه با استناد به آیه 7 سورة منافقون«هُمُ الَّذِينَ يَقُولُونَ لَا تُنْفِقُوا عَلَى مَنْ عِنْدَ رَسُولِ اللَّهِ حَتَّى يَنْفَضُّوا»اینها همان مردم بدخواهند که می‌گویند: بر اصحاب رسول خدا انفاق مال مکنید تا (از گِردش) پراکنده شوند.، افزود: مصداق آیة منافقینی هستند که با دشمنی 40 ساله با نظام اسلامی و همدستی با شیطان بزرگ در تحریم های فلج کننده به مردم خیانت می کنند.

مدیرحوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به کلام گهربار پیامبراکرم(ص)که فرمودند: بدترین مردم دو چهره گانند...، ادامه داد: مجاهدینی که تا دیروز سنگ دفاع از خلق را به سینه می زند، با ترورها بیگناهان و حمایت از صدام مدال نفاق را به سینه زدند.

 وی در ادامه به نقش سازمان نفاق در ترور 17 هزار شهروند  ایرانی و تهمت و افتراء ناروا و پرونده سازی علیه ایران اسلامی برای محکومیت در مجامع حقوق بشری پرداخت و گفت: منافقینی که تا مرفق دستشان به خون مردم بی گناه ایران اسلامی آغشته است، حامیان به اصطلاح طرفدار حقوق بشر چرا آنها را مورد حمایت قرار می دهند؟!

حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی با اشاره به نقش منافقین در برپایی غائله شهرها و ترور ائمه جمعه و شهدای هفت تیر و هشت شهریور و ایجاد ناامنی در مناطق مختلف کشور بر همگان آشکار است، افزود: جریان نفاق با همدستی بنی صدر خائن خسارات جبران ناپذیری را بر نظام نوپای اسلامی تحمیل کرد و باید این خیانت ها را برای مردم و جوانان یادآوری نمود.

 وی در ادامه به یکی دیگر از جنایت هایی منافقین که از داعش به مراتب بدتر بود، اشاره و گفت: منافقین به دستور صدام باکشتار وحشیانه مردم کرد و سرکوب انتفاضه شیعیان عراق، خیانتی در حق مردم عراق انجام دادند که فراموس نشدنی است.

مدیرحوزه علمیه استان کرمانشاه با بیان اینکه منافقین شعار آزادی سر می دهند گرچه دورغ محض است و تحمل کوچکترین اظهار نظر و مخالفت به نیروهای تحت امر خود نمی دهند، اظهار کرد: منافقینی که تبعیت محض از فرمانده نداشته باشند به شکل مرموزانه ای از سر راه بر می دارند، البته فلاکت و بیجارگی در چهرة آنها هویداست.

وی در پایان با اشاره به اینکه منافقین به علت جنایات زیاد به دامان حامیان داعش یعنی آل سعود افتاده اند، گفت: آل سعود به عنوان پدر خوانده داعش و منافقین و پشتیبان مالی این جنایتکاران در نگاه مردم خود مشروعیتی ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha