پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
۱

حوزه/ بسیج در جامعه به عنوان یک نیروی محرک و بازدارنده است، که در برابر جریان‌ های مخالف نظام، ایستاده‌اند و بسیج عامل محرک روبه جلو در بحث فرهنگی و اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در جلسه استادیار با حلقه سرمربیان صالحین، گفت: نکته بسیار مهم نگاه ویژه مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) به بسیج است و باید فلسفه‌ شکل گیری بسیج مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با اشاره به این که بسیج در جامعه به عنوان یک نیروی محرک و بازدارنده است گفت: این نیروی مردمی در برابر جریان‌ های مخالف نظام، تحریم و نسبت به افرادی که تفکر غربی دارند،  ایستاده‌اند و بسیج عامل محرک روبه جلو در بحث فرهنگی و اقتصادی است.

وی افزود: نظام سلطه در راس آن آمریکا،  نقش بسیج  در جامعه ما را رصد می کند، ‌زیرا یکی از عوامل اصلی حرکت رو به جلوی نظام و پشت سر گذاشتن بحران های سال های اخیر، بسیج بوده است.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت : به گفته مقام معظم رهبری جوانان در کشور اگر بهتر از جوانان اول انقلاب نباشند کمتر از آنها نیستند و این به خاطر فعالیت های بسیج در سراسر کشور می باشد و نگاه مقام معظم رهبری به جوانان کشور مانند شهید حججی ها و شهدای مدافع حرم است که اکثر آنها جوانان دهه دوم و سوم انقلاب هستند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha