پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زلزله

حوزه/ معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: به دستور تولیت آستان قدس رضوی مبلغ ۴ میلیارد ریال برای کمک به مددجویان و معلولان زیرپوشش بهزیستی زلزله زده استان کرمانشاه اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مصطفی خاکسار قهرودی از اختصاص اعتبار 4 میلیارد ریالی آستان قدس رضوی برای کمک به معلولان زلزله‌زده کرمانشاه با دستور تولیت آستان قدس رضوی خبر داد و  اظهار کرد: براساس تفاهم‌های صورت گرفته مقرر شده این اعتبار به مددجویان زلزله ‌زده‌ای اختصاص یابد که در چند روز اخیر در 200 واحد مسکونی ساخته شده توسط بسیج سازندگی کشور در منطقه سرپل ذهاب ساکن شده‌اند.

وی با بیان این که آستان قدس رضوی به هر یک از مددجویان بهزیستی دریافت کننده این واحد‌های مسکونی، اعتباری معادل 20 میلیون ریال اختصاص داده، اظهار کرد: در حادثه زلزله کرمانشاه با دستور تولیت آستان قدس رضوی تمام امکانات، توان و ظرفیت این نهاد برای امدادرسانی به مردم حادثه دیده بسیج و به آن منطقه گسیل داده شد.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی افزود: امروز نیز آستان قدس رضوی خود را در کنار مردم غیور کرمانشاه می‌داند و به میزان بضاعت و توانایی برای رفع کاستی‌ها و مشکلات حادثه دیدگان از زلزله این استان تلاش می‌کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha