پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: برخی از مسئولان در بحث اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی کوتاهی می کنند و به شعارزدگی مبتلا شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عربیان، ظهر امروز در جمع اساتید و مدیران مدارس علمیه استان کردستان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصادی مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، بیان داشت: امروز جنگ غرب به ویژه آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ جنگ اقتصادی است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به درایت مقام معظم رهبری در افشای توطئه های دشمنان گفت: دشمنان نظام لحظه ای از دسیسه چینی علیه ملت ایران کوتاه نمی آیند، با این حال مقام معظم رهبری با درایت و اشرافیتی که بر امور بین المللی دارند قبل از هرگونه اقدامی از سوی دشمنان، نقشه آنها را برملا می کند که این یک امتیاز بزرگ و خدادادی برای مردم این کشور است.

این استاد حوزوی گفت: اگر می خواهیم اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی تحقق پیدا کند و مردم خرید کالاهای خارجی را تحریم کنند باید ابتدا از خودمان شروع کنیم، زیرا روحانیون و طلاب نمایندگان مردم و جامعه محسوب می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان، اظهار داشت: با وجود تاکیدات بسیار رهبر معظم انقلاب اسلامی بازهم می بینیم که متاسفانه برخی از مسئولان در بحث اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی کوتاهی می کنند و به شعارزدگی مبتلا شده اند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: اگر امروز به فکر اجرای منویات رهبری نباشیم بی شک نقشه های دشمنان یک به یک اجرایی می شود و آرزوی دیرینه بدخواهان این انقلاب محقق می شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تهدیدهای هر روزه کشورهای غربی و در راس آنها رئیس جمهور آمریکا، ابراز داشت: آمریکا و هم پیمانانش تمام سعی شان این است که ایران را به انزوا بکشانند و قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان را تضعیف کنند، آرزویی که تاکنون به حمد خداوند متعال محقق نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان گفت: هر روز یک توطئه، یک شبهه، برنامه ریزی استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. ولی با وجود این بصیرت و هوشیاری ملت ایران به خوبی این قضیه را درک کرده است و هرگز فریب سخنان به ظاهر زیبای دشمنان را نخواهند خورد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان به جز جنگ اقتصادی، پروژه ایجاد تفرقه بین جامعه و روحانیت را نیز دنبال می کند، افزود: دشمنان از چند جهت در حال تقابل با جمهوری اسلامی هستند، از یک سو به دنبال تنگ تر کردن حلقه تحریمها هستند، از سویی دیگر به دنبال دلسردی مردم از نظامند و دیگر اینکه به دنبال ایجاد تفرقه و شکستن صفوف اتحاد بین ملت ایران هستند که خوشبختانه تاکنون هرچه تلاش کرده اند به دیوار بسته خورده است.

این استاد حوزوی در ادامه از اساتید حوزوی و مدیران مدارس علمیه خواست که با کار تشکیلاتی و سازمان یافته جامعه را از جنگ روانی دشمن مطلع و آگاه سازند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکید بسیار فراوانی بر کار تشکیلاتی و سازمان یافته در جامعه در این برهه خاص از نظام دارند، لذا باید در انجام برنامه های مذهبی، دینی و فرهنگی سازمان یافته عمل کنیم و کار را به دست متخصصان و کارشناسان بدهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha