پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مهدی اسدالله زاده ، مدیر مدرسه علمیه جاجرم

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) جاجرم گفت: هم‌زمان با ایام تابستان طلاب این مدرسه علمیه جشنواره «پارک پاک» را در یکی از بوستان‌های محوری جاجرم برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام مهدی اسدالله زاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، به تشریح ویژه‌برنامه‌های مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) جاجرم در فصل تابستان پرداخت و افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این مدرسه علمیه، برگزاری جشنواره «پارک پاک» با همکاری نهادهای تبلیغات اسلامی و سپاه است.

وی اضافه کرد: در این ویژه‌برنامه طلاب جاجرمی در یکی از بوستان‌های محوری شهر اقدام به برپایی غرفه‌های مختلفی ازجمله پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی، کار با کودک، مسابقات علمی و این‌گونه موارد می‌کنند که با استقبال باشکوه مردم روبرو شده است.

حجت‌الاسلام اسدالله زاده ادامه داد: افزون بر ویژه‌ برنامه «پارک پاک»، اساتید و تعدادی از طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) جاجرم در ایام تابستان هر شب به یک روستا می‌روند، در این روستا نماز جماعت اقامه کرده و برنامه‌های مختلف فرهنگی را اجرا می کنند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف دانش‌افزایی در ایام تابستان برای طلاب، تصریح کرد: دوره‌های دانش‌افزایی‌هایی برای طلاب جاجرمی به‌صورت تفکیک‌شده برگزار می‌شود؛ به‌گونه‌ای که دوره صرف و نحو برای طلاب پایه‌های مقدماتی، تجزیه و ترکیب و دانش‌افزایی کلام اسلامی برای طلاب پایه‌های دو الی چهار و کلاس تجزیه و ترکیب تخصصی و دانش‌افزایی فقه و اصول برای طلبه‌های پایه چهار تا شش برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام اسدالله زاده ادامه داد: البته دوره دوروزه دانش‌افزایی تجوید قرآن و نماز ویژه طلاب این مدرسه علمیه هم پیش از این برگزار شد که ثمرات مثبتی داشت.

وی اظهار کرد: افزون بر این در پی برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوی جهادی طلاب در شهرستان هستیم و به محض این که ظرفیت آماده شود، برنامه اردوی جهادی طلاب در شهرستان جاجرم را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha