جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش « نومزدوجین»

حوزه/ به همت مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان، همایش « نومزدوجین» با حضور طلاب متاهل در سالن اجتماعات کتابخانه امام خامنه ای سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، همایش «نومزدوجین» استان، امروز در سالن همایش های کتابخانه امام خامنه ای شهر سنندج برگزار شد.

این همایش با حضور بیش از 60 زوج طلبه اهل سنت و اهل تشیع به همت مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین علی حسینی فر در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: این همایش یک روزه با چند هدف مشخص برگزار شده است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: اولین و مهمترین هدف ما از برگزاری همایش نومزدوجین استان کردستان، ارائه آموزشی بهداشتی، پزشکی، روان شناسی و... به آنها بود که بدین منظور از یکی از کارشناسان مرکز بهداشت شهر سنندج دعوت به عمل آمد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی فر تاکید کرد: همچنین در این همایش علاوه بر برپایی کلاسهای آموزشی همانند کلاس آموزش زناشویی، کلاس آموزش تکنیک های زندگی و.... برنامه های متنوع و سرگرم کننده ای برای طلاب برگزار گردید که با استقبال حضار برگزار شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان در طول سال چنین همایش هایی را به صورت منظم برگزار می کند که سال گذشته و امسال شاهد پاره ای از آنها بوده ایم.

گفتنی است که مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان در بحث فعالیت هایی که در طول سال گذشته و امسال داشت در سطح کشور به عنوان یکی از مراکز خدمات نمونه انتخاب شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha