پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تودیع و معارفه

طی مراسمی امروز با حضور امام جمعه شهرستان عسلویه سرپرست اداره تبلیغات اسلامی عسلویه معارفه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، طی مراسمی امروز با حضور امام جمعه شهرستان عسلویه، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی عسلویه معارفه شد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در این آئین افزایش روحیه انقلابی، تقویت باورهای دینی و وحدت اسلامی را از محورهای فعالیت های تبلیغات اسلامی بوشهر عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این مراسم در سخنانی بر لزوم اجرای برنامه های مناسب در زمینه توسعه فرهنگ دینی و کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود استفاده از ظرفیت های فرهنگی منطقه عسلویه و تعامل مناسب با مسئولان شهرستان و اقشار تاثیرگذار را از دیگر برنامه های تبلیغات اسلامی ذکر کرد.

حجت‌الاسلام سروستانی ضمن تقدیر از مسئولان شهرستان عسلویه خواستار همکاری با اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در زمینه دستیابی به اهداف فوق و ارتقاء فرهنگ دینی منطقه شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از سخنان انجام فعالیت ها با محوریت مردم را از راهبردهای اساسی سازمان تبلیغات اسلامی دانست.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی با تشکیل، هدایت، ساماندهی و نظارت بر تشکل های مردمی از قبیل شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و ... اجرای برنامه های فرهنگی را به مردم محول کرده است.

گفتنی است، این مراسم با حضور حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد امام جمعه، عبدالنبی یوسفی فرماندار و تنی چند از کارشناسان اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار، و در پایان آن حجت‌الاسلام علی ورزنده پور با حکم مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به‌عنوان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی عسلویه منصوب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha