پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ امام جمعه عسلویه امروز در آیین معارفه سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عسلویه آمادگی خود را برای همکاری با تبلیغات اسلامی این شهرستان در جهت ارتقاء فرهنگ دینی این منطقه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه امروز در آیین معارفه سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عسلویه، ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با تبلیغات اسلامی شهرستان در جهت ارتقاء فرهنگ دینی این منطقه، با تاکید بر شرایط ویژه شهرستان، خواستار اهتمام اداره تبلیغات اسلامی در تقویت ارزش های اسلامی، تقویت وحدت اسلامی، تعامل مناسب با دستگاه های فرهنگی و همچنین ائمه جماعات اهل سنت و اجرای برنامه های قرآنی، فرهنگی، اعزام مبلغ و سایر امور فرهنگی شد.

عبدالبی یوسفی فرماندار عسلویه نیز در بخش دیگری از این مراسم، بر نقش مهم اداره تبلیغات اسلامی در تقویت باورهای دینی و تحکیم بنیان خانواده و ترویج فعالیت های مذهبی تاکید کرد و آمادگی فرمانداری را برای همکاری با این نهاد در راستای توسعه مفاهیم دینی در سطح شهرستان اعلام کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این مراسم در سخنانی بر لزوم اجرای برنامه های مناسب در زمینه توسعه فرهنگ دینی و کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام سروستانی استفاده از ظرفیت های منطقه، تعامل با مسئولان شهرستان و اقشار تاثیرگذار، تلاش در جهت افزایش روحیه انقلابی و تقویت باورهای دینی و وحدت اسلامی در منطقه را از محورهای فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی عنوان کرد و ضمن تقدیر از مسئولان شهرستان عسلویه خواستار همکاری با اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در زمینه دستیابی به اهداف فوق و ارتقاء فرهنگ دینی منطقه شد.

گفتنی است در پایان این مراسم حجت‌الاسلام علی ورزنده پور با حکم مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، به‌عنوان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی عسلویه معارفه شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha