جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: مادران شهدا در تربیت شایسته فرزندانشان نقش ارزشمند واثرگذاری داشتند، چرا که والدین شهدا بودندکه جوانان برومندی چون شهید حجت الاسلام آقاجانی را تربیت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی عصر امروز در مراسم گرامیدداشت شهید حجت الاسلام آقاجانی و یادبود درگذشت مادر این شهید والامقام که در مسجد جامع شهرنرجه تاکستان برگزار شد، گفت: جهاد در راه خدا، پاداشی عظیم در نزد پروردگار دارد و زمانی که جوانی همانند شهید روحانی حجت الاسلام آقاجانی در راه حفظ اسلام در جبهه در حین خدمت رسانی، به شهادت می رسد، قطعا پاداشی عظیم نزد خداوند خواهد داشت.

وی افزود: مادران بزرگوار شهدا اسوه صبر و استقامت و طلایه دار ارزش های نورانی شهدا هستند؛ مادران و همسران شهدا با تأسی از حضرت زینب(س) و حضرت ام البنین(س) به ایفای نقش تربیتی خود پرداختند.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: مادران شهدا در تربیت شایسته فرزندانشان نقش ارزشمند واثرگذاری داشتند، چرا که والدین شهدا بودند تا  تا جوانان برومندی چون شهید حجت الاسلام آقاجانی در عنفوان جوانی در جبهه های حق علیه باطل شرکت کنند و در راه حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی جانشان را ایثار کنند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: اگر با وجود همه آشفتگی های اطرافمان درکشور، شاهد برقراری امنیت هستیم به واسطه ایثار، فداکاری و خون عزیزانی است که موجب برقراری امنیت در کشور شده اند وباید قدردان باشیم و اگر حمایت این زنان بزرگ و مادران و همسران شهدا نبود به طور قطع در جنگ پیروزی حاصل نمی شد.

وی ادامه داد: وجود امنیت در کشور یک نعمت گرانبها وارزشمند بوده، چرا که بخش عظیمی از این امنیت مدیون مادران، همسران و خواهران شهید است که موجبات پیروزی را فراهم کرده است.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: پایه انقلاب بر اساس ارزش های اسلامی است و یکی از راه های حفظ و ترویج این ارزش ها خدمت به خانواده شهداست.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی به نقش شهدیا روحانی در دوران دفاع مقدس پرداخت و بیان کرد: شهد ای  روحانیت نه تنها در دوران دفاع مقدس نقش آفرین بودند، بلکه در شکل گیری انقلاب اسلامی نیز نقش تاثیرگذار و ماندرگاری داشتند که باید همیشه قدردان این عزیزان باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha