سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 455193
۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
جدیدترین شماره «نمای حوزه»

حوزه/ دویست و نوزدهمین شماره هفته نامه "نمای حوزه" ارگان رسمی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، با اخبار متنوع حوزوی، دینی و فرهنگی از بانوان طلبه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در جدیدترین شماره دو هفته نامه "نمای حوزه" مطالبی چون: « تعامل و همکاری دو جانبه مرکز مدیریت حوز های علمیه خواهران و جامعه الزهراء »، « پاسخ گویی خواهران طلبه به شبهات»، «ما و جهانی شدن و پیامدهای آن»،« حریم داری و عفاف؛ سپری برای خانواده» و ... به چشم می خورد.

همچنین « بایسته های عملی پژوهشگر و رسالت عالمان دینی»، « نقش مطالعه و پژوهش در نیهادیه کردن سبک زندگی اسلامی»،« حضور چشمگیر بانوان طلبه قشم در جشنواره بانوی کرامت»، « بانو مجتهده امین ریشه خوش بختی را در باطن خود پیدا کن»،« انتشار 30 پوستر زندگی قرآنی در اتریش» و « عفاف و حجاب؛ احادیث ائمه اطهار(ع) الگویی کامل برای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه» از دیگر عناوین منتشر شده در این شماره نمای حوزه است.

«وظائف مهم طلبه امروزی»،«همکاری فرهنگی مبلغات با سازمان مختلف شیرود و تنکابن»،« هم اندیشی مبلغان» و ده ها موضوع و عناوین دیگر از جمله مباحث منتشر شده درشماره جدید نماز حوزه است.

علاقه مندان جهت تهیه نشریه به نشانی: قم، بلوار امین، کوچه 51، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران مراجعه و یا با شماره تلفن: 02532144152 تماس بگیرند.

همچنین  نشریه «نمای حوزه» در پایگاه اطلاع رسانی www.kowsarnews.ir  در دسترس کاربران قرار دارد.

لازم به ذکر است: صاحب امتیاز این دو هفته نامه، حجت الاسلام والمسلمین علی مولایی و سردبیر آقای علی جمال نیک است.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha