سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تجمع علمای مسلمین لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان در نشست هفتگی خود اوضاع سیاسی لبنان و منطقه را مورد بررسی قرار داد و گفت: ترامپ رئیس جمهور آمریکا اصرار می ورزد که جهان را به پرتگاه جنگ جهانی بکشاند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان در نشست هفتگی خود اوضاع سیاسی لبنان و منطقه را مورد بررسی قرار داد و گفت: ترامپ رئیس جمهور آمریکا اصرار می ورزد که جهان را به پرتگاه جنگ جهانی بکشاند و این کار را از طریق تحریم و تهدید کشور های دشمن و دوست خود مثل ایران و آلمان انجام می دهد.

این تجمع با اشاره به اینکه هدف آمریکا از این اقدامات، توجیه "قرارداد قرن" است، گفت: "قرارداد قرن" به دنبال حذف مسئله فلسطین، تمرکز اشغالگران صهیونیستی بر فلسطین و اعطای کامل قدس به رژیم اسرائیل است و اینکه "ابو دیس" پایتخت دولت کوچک فلسطینی است که خلع سلاح شده و هیچ حاکمیت و حق تصمیم گیری سیاسی ندارد.

مسئله فلسطین باید مسئله اصلی و اساسی امت باقی بماند

علمای لبنان با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین، مسئله اصلی و اساسی است و باید مسئله اصلی امت باقی بماند و تمامی تلاش ها برای آزادی فلسطین و بیرون راندن صهیونیست ها متحد و یکسو شود، اعلام کردند: ما راهپیمایی بازگشت را تایید می کنیم و از نهاد های بین المللی می خواهیم که این کشتار وحشیانه بشر را متوقف سازند و سکوت در برابر آن خیانت به وطن و اسلام است.

صهیونیست ها و آمریکایی ها در جنوب سوریه شکست خوردند

تجمع علمای مسلمان دستاورد های بزرگ ارتش سوریه در جنوب این کشور و رسیدن آن به نقاط هم مرز اردن را ستود و گفت: تلاش رژیم صهیونیستی برای تعیین شرط در خصوص ماهیت نیرو هایی که در جنوب سوریه حضور خواهند یافت دلیلی است بر شکست پروژه صهیونیستی آمریکایی در سوریه و ترس رژیم از تأسیس مقاومتی که جولان را آزاد کند.

تجمع علما افزود: ما تاکید می کنیم که رژیم صهیونیستی حق وجود و موجودیت ندارد، چه برسد به اینکه تعیین کند چه کسی در اراضی سوریه حضور یابد.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha