جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 اردوی جهادی

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد گفت: طلاب این مدرسه در ایام تابستان در قالب اردوی جهادی اقدام به تکمیل منازل نیمه‌تمام نیازمندان در حاشیه شهر بجنورد می‌کنند.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به برنامه‌های فصل تابستان مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این مدرسه علمیه در ایام تابستان برگزاری اردوی جهادی عمرانی تبلیغی به مناطق محروم استان است که بعد از پایان امتحانات طلاب در روستاهای اسفراین برگزار می‌شود.

وی، ساخت مسکن برای محرومان مناطق حاشیه‌ای بجنورد را از دیگر اقدامات طلاب این مدرسه علمیه دانست و افزود: طلاب مدرسه علمیه امام خامنه‌ای در قالب اردوی جهادی عمرانی و خدماتی اقدام به تکمیل منزل نیمه‌تمام نیازمندان در حاشیه شهر بجنورد می‌کنند.

حجت‌الاسلام آزموده همچنین از شناسایی و جذب طلاب نخبه برای شرکت در دوره اخلاق نظری و فلسفه خبر داد و گفت: این دوره ویژه طلاب سطح دو و سه برنامه‌ریزی شده و از هفته آینده جلسه توجیهی آن برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این دوره دوساله فلسفه علوم عقلی و اخلاق نظری به‌صورت تخصصی با این طلاب کار می‌شود.

حجت‌الاسلام آزموده برگزاری مرحله اردوهای خانوادگی طلاب و برگزاری دوره آموزشی حجامت و دوره آموزشی طب سوزنی برای طلاب علاقه‌مند را از دیگر ویژه‌برنامه‌های مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد در ایام تابستان دانست.

وی همچنین از برگزاری جلسات تبلیغ سیاسی ویژه طلاب این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: این دوره با حضور اساتید و کارشناسان متخصص در مورد مسائل جاری سیاسی کشور برگزار می‌شود تا طلاب درزمینهٔ مسائل سیاسی تحلیل و تفسیر داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد اضافه کرد: افزون بر این دوره‌های بصیرت افزایی ویژه طلاب در طول فصل تابستان ادامه داشته و به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha