چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حامد علامتی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور

حوزه/ دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور گفت: دشمن با فشار روانی به دنبال برجسته کردن مشکلات اقتصادی کشور است و راه‌اندازی جنگ روانی بهانه‌ای بوده که در مسائل موشکی و حقوق بشر وارد شود و این فشارها مقدمه‌ای برای ایجاد اغتشاش در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، حامد علامتی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور، عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد با بیان اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی یزد جز باسابقه‌ترین اتحادیه در استان‌ها است، تصریح کرد: با توجه به فعالیت‌های بسیار این اتحادیه در سال های اخیر، دبیرخانه همکلاسی آسمانی به این استان واگذار شده است.

وی یکی از شاخصه‌های موفق برای یک اتحادیه را حضور دانش آموزانی از آن در شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی است عنوان کرد و افزود: استان یزد در این سال‌ها این مسئله را به خوبی هدایت و هر ساله نمایندگانی از استان در شورای مرکزی حضور داشته اند.

علامتی در ادامه با اشاره به اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی که تشکیل شده عمیق و پیشرو در جریان پیروزی انقلاب اسلامی است اظهار داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی هم اکنون در کلیه مدارس سراسر کشور در حال فعالیت است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور تصریح کرد: اصل حضور اتحادیه، تکمیل کننده دستگاه تعلیم و تربیت، کمک به این فضا و کمک به انجام وظیفه اصلی تعلیم و تربیت در فضای دانش آموزی است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است گفت: نیرو سازی و جریان سازی مأموریت‌های اصلی اتحادیه در نظر گرفته شده و در شرایط خاص کشور که در برهه‌هایی با آن مواجه بوده، اتحادیه ایفای نقش کرده است.

علامتی با اشاره به اینکه زمانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی به سنگرهای فکری و فرهنگی تبدیل می‌شود اضافه کرد: زمانی اعزام دانش آموزان به جبهه‌های حق علیه باطل توسط پایگاه‌های انجمن‌های اسلامی صورت می‌گرفت.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور فشارهای امروزه دشمن را در زمینه اقتصادی کشور عنوان کرد، اظهار داشت: دشمن با فشار روانی به دنبال برجسته کردن مشکلات اقتصادی کشور است و راه‌اندازی جنگ روانی بهانه‌ای بوده که در مسائل موشکی و حقوق بشر وارد شود و این فشارها مقدمه‌ای برای ایجاد اغتشاش در کشور است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha