پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، در پیامی با تسلیت درگذشت حجت الاسلام طهماسبی، امام جمعه شهر الوند، تصریح کرد: مواضع صریح و انقلابی آن مرحوم در جایگاه امام جمعه شهر الوند و دیگر منابر ‌وعظ و خطابه استان زبانزد عام و خاص بود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین، درگذشت مرحوم حجت الاسلام علی طهماسبی، امام جمعه الوند را تسلیت گفت

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت روحانی جلیل‌القدر، واعظ مجاهد و انقلابی، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی طهماسبی رحمه‌ الله‌ علیه موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

آن فقید بزرگوار سال های متمادی در مسیر ترویج دین مبین و فرهنگ اصیل اسلامی از پا نایستاد و در راه پیشبرد آرمان های انقلاب اسلامی و گره گشایی از اقشار مختلف جامعه تلاش کرد و مواضع صریح و انقلابی ایشان در جایگاه امام جمعه شهر الوند و دیگر منابر ‌وعظ و خطابه استان زبانزد عام و خاص بود.

اینجانب درگذشت این خطیب جمعه را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم ایشان، طلاب و روحانیون، مردم انقلابی استان قزوین علی الخصوص مردم شریف شهر الوند و مردم زادگاه ایشان شهر قیدار استان زنجان تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رضوان و برای بازماندگان و علاقه‌مندان وی صبر و اجر مسئلت می‌ کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha