جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تشییع

حوزه/ در سالروز شهادت حضرت امام صادق(ع)، پیکر روحانی پیشکسوت انقلابی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید فخرالدین نجفی با حضور مردم ولایت مدار استان لرستان، در خرم آباد تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، پیکر حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدفخرالدین نجفی(از سادات حیات الغیب) و روحانیون انقلابی و مبارز، امروز بر روی دستان مردم قدرشناس خرم آباد از حوزه علمیه کمالیه خرم آباد تا پادگان امام حسین(ع) تشییع و در بهشت موعود قبرستان خضر خرم آباد به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید فخرالدین نجفی از روحانیون انقلابی، مبارز،خوش نام و مردمی بود که  پس از سال ها تبلیغ در عرصه دینی و صیانت از ارزش های انقلابی روز یکشنبه درسن 82 سالگی بر اثر عارضه  قلبی دار فانی را وداع گفت و به دیار حق شتافت.

این روحانی انقلابی سال ها به عنوان مدرّس حوزه و مسئول امور تربیتی آموزش و پرورش استان لرستان در تربیت نسلی مومن و انقلابی موثر بود و طلاب و دانش آموزان مومن و متعهدی را تحویل جامعه اسلام و انقلاب نمود.  

سالها امامت جماعت مساجد خرم آباد و همچنین عضویت در جامعه روحانیت مبارز استان لرستان از دیگر عرصه های خدمتی مرحوم حجت الاسلام سید فخرالدین نجفی بود .

براساس این گزارش، مراسم بزرگداشت این روحانی مجاهد و انقلابی عصر امروز با حضور طلاب ،روحانیون و مردم استان در مسجد جامع حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد .  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha