پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام خامنه ای

حوزه/ حجت‌الاسلام جوشقانی گفت: اگر رهبری آگاهانه و هوشمندانه امام خامنه ای نبود هر یک از بحران ها گامی بود تا انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی خود منحرف و با شکست مواجه کند.

حجت‌الاسلام بهمن جوشقانی، رئيس عقيدتي سياسي نيروي انتظامي استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به وضعیت جامعه در روز های پس از رحلت امام خمینی (ره) گفت: در آن زمان در نگاه کلی دو دیدگاه برای اداره کشور مطرح می شد که یکی ادامه دهنده مسیر اصلی انقلاب و دیگر عکس آن بود.

وی افزود: طرفداران دیدگاه اول ادامه دهنده روند ارزشی، انقلابی و ضد استکباری بودند که حضرت امام(ع) پایه گذار آن بودند و شهیدان و ایثار گران با نثار خون خود آن را حمایت کردند.

حجت‌الاسلام جوشقانی در تشریح دیدگاه دوم بیان داشت: در مقابل، دیدگاه دومی وجود داشت که بی توجهی به ارزش ها، عدول از شعار های انقلابی، تقلید از نظریه های غرب و غفلت از دغدغه های هویتی و فرهنگی در آن حاکم بود.

وی، هوشیاری مقام معظم رهبری را مشکل گشای این مشکل دانست و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با تدبیر و هوشیاری دیدگاه اول را که همان راه امام خمینی(ره) و مسیر انقلاب بود را با توان زیاد در دستور کار قرار دادند.

رئيس عقيدتي سياسي نيروي انتظامي استان همدان ادامه داد: پاسداری از هویت اسلامی انقلابی، اولویت دادن به فرهنگ دینی و مقابله با تهاجم فرهنگی و مجاهدت برای حفظ گفتمان امام و انقلاب از عمده فعالیت های حضرت امام خامنه ای در این مدت بوده است.

وی به مشکلات پیش روی جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: ماجرای میکونوس، اشتغال کویت و جنگ خلیج فارس، وضعیت اقتصادی کشور، تحولات فرهنگی دوران اصلاحات، فتنه 88، جریان انحرافی دولت نهم و بیداری اسلامی و از این دست موضوعات نشان از نقشه های فراوان دشمن بر علیه نظام اسلامی دارد.

حجت‌الاسلام جوشقانی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در برخورد با همه این مشکلات همانند پدری دلسوز سعی در هدایت هوشمندانه مردم و خروج از این بحران ها را داشتند.

وی تاکید کرد: خروج مقتدرانه از این بحران ها و نقش بر آب کردن نقشه های شوم دشمنان رهبری هوشمند همچون مقام معظم رهبری را نیاز داشت.

رئيس عقيدتي سياسي نيروي انتظامي استان همدان خاطر نشان کرد: اگر رهبری آگاهانه و هوشمندانه امام خامنه ای نبود هر یک از این بحران ها گامی بود تا انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف و با شکست مواجه کند.

وی به تلاش رهبر انقلاب برای ایجاد وحدت در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: حضرت آقا در این چند سال با حمایت از دولت های مختلف، گام های مهمی را برای خدمت رسانی به مردم و ایجاد وحدت داخلی بر داشته اند.

حجت‌الاسلام جوشقانی توجه به جوانان را یکی دیگر از ویژگی های مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: ایشان با دمیدن روحیه امید به پیکر جامعه و تصویر آینده ای روشن برای ملت اقتداری عظیمی را برای کشور در جهان ایجاد کرده اند.

وی، زهد و ساده زیستی و پرهیز از تجمل گرایی رهبری را نشان از انقلابی بودن ایشان دانست و گفت: در دنیا نمی توان چنین رهبری را مثال زد که با وجود جایگاه سیاسی خود این چنین ساده زندگی کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha