پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه بررسی ساماندهی اطلاع رسانی

حوزه/ جلسه بررسی دستورالعمل ساماندهی اطلاع‌رسانی و تبلیغات با حضور نمایندگانی از معاونت‌ها و ادارات مختلف جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، جلسه بررسی دستورالعمل ساماندهی اطلاع رسانی و تبلیغات از سوی اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل و با حضور حجت‌الاسلام‌ حسن زاده، مدیر کل دفتر مدیریت و نمایندگانی از معاونت اداری مالی، فرهنگی تبلیغی، آموزشی تربیتی، پژوهش، اداره کل امور طلاب و خانواده، اداره امور خوابگاه‌ها، مجموعه ورزشی شهیده سیاری، دفتر فناوری اطلاعات، دفتر برنامه‌ریزی و ارزیابی و اداره کل هماهنگی امور طلاب غیرایرانی برگزار شد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام‌ هادی اندیشه مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل به تدوین پیش‌نویس دستورالعمل ساماندهی اطلاع‌رسانی و تبلیغات اشاره کرد و اظهار داشت: در این پیش‌نویس، اهداف، تعاریف و اصطلاحات، ماده‌های دستورالعمل، قوانین و ضوابط و فرایند اجرای این دستورالعمل گردآوری شده است.

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل با بیان اینکه این دستورالعمل دارای ۴ ماده است، به تبیین هر یک از ۴ ماده و بندهای این دستورالعمل پرداخت که با مشارکت نمایندگان معاونت‌ها و ادارات مورد نقد و بررسی قرار گرفت و هر یک از نمایندگان، انتقادات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

حجت‌الاسلام‌ رضا حسن‌زاده مدیر کل دفتر مدیریت جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه جلسه، عنوان کرد: آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های تدوین شده پس از بررسی به دفتر برنامه‌ریزی و ارزیابی ارجاع داده می‌شود تا از نظر محتوا، شکل، ترکیب و ساختار مورد تأیید نهایی قرار گیرند.

وی یادآور شد: تعدادی آیین‌نامه، دستورالعمل و طرح از سوی بخش‌های مختلف به دفتر مدیریت ارسال شده که برای تأیید نهایی به دفتر برنامه‌ریزی ارائه می‌شود.

در این جلسه همچنین به کتاب حقوقی شیوه‌نامه تدوین ضوابط و مقررات که در سال ۹۵ از سوی دفتر برنامه‌ریزی و ارزیابی به چاپ رسیده بود اشاره شد و از همه بخش‌ها درخواست شد که برای تدوین اساسنامه، آیین‌نامه، دستورالعمل و تفاهم‌نامه به این کتاب مراجعه کنند.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha