جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ عیسی قاسم

حوزه/ انقلابیون بحرینی ساکن انگلیس تاکید کردند: وخامت حال شیخ عیسی قاسم نتیجه حتمی محاصره ظالمانه منزل ایشان است که از دو سال پیش تا کنون ادامه دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی وخامت حال آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر انقلاب بحرین و انتقال ایشان به انگلستان برای مداوا و عمل جراحی، انقلابیون بحرینی ساکن انگلیس با صدور بیانیه ای، هرگونه اتفاق برای جان شیخ عیسی قاسم را به عهده نظام بحرین دانستند و افزودند: وخامت حال شیخ عیسی قاسم نتیجه حتمی محاصره ظالمانه منزل ایشان است که از دو سال پیش تا کنون ادامه دارد.

در این بیانیه آمده: نظام بحرین تا کنون به صورت غیر قانونی بسیاری از حقوق طبیعی آیت اببه عیسی قاسم را از ایشان سلب کرده که از جمله آنها حق درمان و جابجایی است و اکنون نیز اقدام آل خلیفه در انتقال شیخ عیسی قاسم به انگلیس اقدامی فریبکارانه برای فریب افکار عمومی است که هرگز باعث نخواهد شد رژیم آل خلیفه از جنایت های خود در محاصره منزل شیخ عیسی قاسم تبرئه شود.

انقلابیون بحرینی ساکن انگلیس در ادامه در مورد هرگونه بازی کردن با مسئله شیخ عیسی قاسم به آل خلیفه هشدار داد و افزود: نظام بحرین تلاش می کند از مسئله بیماری آیت الله قاسم استفاده سیاسی کند و آبروی از دست رفته خود را با تمرکز بر مسئله انتقال شیخ عیسی قاسم به انگلیس به دست بیاورد.

انقلابیون بحرینی همچنین از حمایت های بی نظیر مردم بحرین از شیخ عیسی قاسم قدردانی کردند و افزودند: مردم بحرین همواره آگاهی و بصیرت خود را در برابر توطئه های رژیم آل خلیفه نشان داده اند و ثابت کرده اند همواره به رهبران انقلابی خود وفادار هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha